Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@02:43:33 GMT

هنرمند جامعه اسلامی نباید دغدغه معیشت داشته باشد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۵۳۴۹

هنرمند جامعه اسلامی نباید دغدغه معیشت داشته باشد

معصومی گفت: باید به عرصه فرهنگ و هنر توجه ویژه شود تا هنرمندان بدون دغدغه اقتصادی درصدد خلق آثار فاخر برای کاهش مشکلات جامعه نظیر آسیب های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد و... باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «مهدی معصومی گرجی» امروز(11تیر) در مراسم دیدار جمعی از بانوان هنرمند فعال حوزه هنری مازندران با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقرمحمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران که به مناسبت دهه کرامت صورت گرفت، با بیان اینکه هنر تعالی‌بخش است، گفت: هیچ کشوری را باسیاست آن کشور نمی‌شناسند بلکه بافرهنگ و هنر شهره عام و خاص می‌شود؛ اگر به فرهنگ و هنر بپردازیم سیاست و اقتصاد ما درست می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت: حوزه هنری تنها نهاد تخصصی پیاده سازی هنر انقلاب اسلامی است.

 

رئیس حوزه هنری مازندران با بیان اینکه اگر روی فرهنگ و آداب‌ورسوم مردم کار شود اگر اخلاق‌مداری را بیاموزند بسیاری از مشکلات مرتفع می شود، اظهار کرد: جذب هنرمندان متعهد را در دستور کار داریم انتظار داریم حمایت شویم اعتبارات محدود است و کار فرهنگی نیازمند اعتبار است.

 

معصومی تاکید کرد:  باید به عرصه فرهنگ و هنر توجه ویژه شود تا هنرمندان جامعه اسلامی بدون دغدغه اقتصادی درصدد خلق آثار فاخر برای کاهش مشکلات جامعه نظیر آسیب های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد و... باشند.

 

وی با اشاره به اینکه حدود سه هزار هنرمند در سامانه حوزه هنری استان  ثبت هستند که هزار و 300نفر از این تعداد را بانوان هنرمند تشکیل می دهند،افزود: بانوان هنرمند استان بسیار توانمند هستند افتخارات ملی و بین المللی در رشته های مختلف هنری کسب کردند .

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه درمازندران دیدار با هنرمندان پیشگیری از اعتیاد کاهش آسیب های اجتماعی دهه کرامت فرهنگ و هنر حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، آیت الله محامی همچنین با شکرگذاری از بارش رحمت الهی خواستار بهره وری مناسب‌تر از این موهبت آسمانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم