Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:30:23 GMT

سهام هلدینگ سیمانی شستا در بورس کشف قیمت شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۵۴۹۰

سهام هلدینگ سیمانی شستا در بورس کشف قیمت شد

یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵درصد از سهام شرکت سیمان تامین امروز(چهارشنبه) در بورس عرضه اولیه و هر سهم این شرکت، ۱۵۷۵ تومان کشف قیمت شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، یک میلیارد و 650 میلیون سهم معادل 15درصد از سهام شرکت سیمان تامین به عنوان پانصد و چهل و یکمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش سیمان، آهک و گچ، در فهرست نرخ‌های بازار دوم، امروز در نماد "سیتا" به شیوه ثبت سفارش عرضه اولیه و هر سهم این شرکت 1575تومان کشف قیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر این عرضه، کارگزاری صباتامین، متعهد عرضه شستا، متعهد خرید صبا تامین و سقف تعهد خرید50 درصد از کل سهام قابل عرضه بودند و تعداد یک میلیارد و 320 میلیون سهم از کل سهام قابل عرضه این شرکت رادر روزجاری برای عرضه اولیه روانه بورس کردند.

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/04/11فولاد مبارکه برای تامین مالی 10 هزار میلیارد ریالی به بورس کالا می‌رود

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار سرمایه شرکت فرابورس ایران بورس اوراق بهادار تهران بیشتر بخوانید... شاخص بورس بر قله ۱.۶ میلیون واحد نشست ۳ دلیل رکوردشکنی بی‌سابقه بورس/ ۲ پذیره‌نویسی جدید نفتی و فولادی در راه است یک شرکت تولید نیروی برق به جمع بورسی‌ها پیوست

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه شرکت فرابورس ایران بورس اوراق بهادار تهران بازار سرمایه فرابورس بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال تغییرناپذیر است

آفتاب‌‌نیوز :

۸۵ درصد سهام استقلال به بخش خصوصی واگذار و پس از شایعات ریز و درشت فراوانی که در چند روز گذشته نقل محافل بود، بعد از اولین جلسه هیات مدیره باشگاه با اعضای هلدینگ پتروشیمی تنها خبری که به بیرون درز کرد این بود، به احتمال زیاد نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر خواهد کرد...

نام این باشگاه از ابتدای انقلاب یعنی ۴۵ سال است که از تاج به استقلال تغییر کرده است و اینکه پس از چهار دهه و به بهانه واگذاری اکثریت سهام این باشگاه نام بزرگ این باشگاه هم باب میل خریداران آن تغییر پیدا کند، هرگز مورد تایید هواداران میلیونی این باشگاه نیست.

هواداران استقلال ابتدا از خریداران باشگاه محبوبشان انتظار و توقع رفع مشکلات عدیده و بزرگ باشگاه شان را دارند. از کم شدن بدهی ها، از تزریق پول و برنامه ریزی درست و حسابی برای پایان فصل و برای شروع فصل آینده و بحث‌های جانبی از جمله تغییر نام باشگاه و یا الصاق پسوند یا پیشوند بنام بزرگ استقلال هرگز شدنی نیست. البته این خبر چند ساعت بعد توسط روابط عمومی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس رد شد، اما هواداران فوتبال حق دارند از بروز چنین شایعاتی ترسیده و چندان به تکذیب‌های رسمی اعتماد نداشته باشند! در ماه‌ها یا سال‌های آینده حقیقت مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳