Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که تکلیف دانشجویانی که نتوانسته اند پاسخنامه سوالات امتحانی را در سامانه بارگذاری کنند، چیست و اینکه آیا برنامه ای برای دانشجویانی که حین آزمون غیرحضوری با مشکل مواجه شده اند در نظر دارید؟ اظهار کرد: باید در ابتدا تاکید کنم که حتما مشکلات دانشجویان را در این رابطه حل خواهیم کرد و دانشجویان از این بابت اصلا نگران نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از تعریف فرایندی برای امتحانات ناموفق دانشجویان خبر داد و افزود: با توجه به اعلام معاونت آموزشی، تعدادی از دانشجویان که پاسخنامه های خود را نتوانستند در سامانه بارگذاری کنند، آن را به دانشکده های مربوطه ایمیل کردند؛ در این رابطه در حال تعریف فرایندی هستیم که براساس آن یا پاسخنامه های ارسالی را با صحت‌سنجی بپذیریم و یا اگر این امکان وجود نداشت، یک آلترناتیو و یا شیوه جایگزین تعریف کنیم.

مسعودی در پاسخ به این سوال که تکلیف دانشجویانی که پاسخنامه ها را ایمیل نکرده اند چه می شود، گفت: برای این افراد یک بخش جدیدی را در نظر خواهیم گرفت ولی باز هم تاکید می کنم که دانشجویان در این خصوص نگران نباشند.

وی ادامه داد: البته برنامه ما هنوز نهایی نشده و در حال آسیب شناسی موضوع هستیم ولی در نهایت مشکل را حل خواهیم کرد.

سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تصریح کرد: در حال بررسی هستیم که کدام گزینه از لحاظ اعتبار سنجی و تکنیکال صحیح تر است و به زودی تصمیم نهایی را به دانشجویان اعلام خواهیم کرد.

به گزارش مهر، در یک هفته اخیر برخی دانشجویان مقاطع مختلف واحد علوم و تحقیقات نتوانستند آزمون غیرحضوری خود را با موفقیت به پایان ببرند و با مشکلاتی نظیر بارگذاری پاسخنامه سوالات مواجه شدند.

کد خبر 4963215 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا مسعودی واحد علوم و تحقیقات امتحانات پایان ترم ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی آموزش مجازی منصور غلامی امتحانات پایان ترم مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه خوارزمی دانشگاه های ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی آزمون کاردانی به کارشناسی علوم و تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کل دادگستری استان در دومین جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه چند کارگروه تخصصی برای اجرایی کردن شعار سال تشکیل شده است گفت:وظیفه کارگروه تسهیل وستاداجرایی اقتصادمقاومتی دادگستری باید روی این موضوع متمرکزشوند که موانع ومشکلات بخش تولید باید قبل از ورود ظرفیت‌های مردمی برای سرمایه گذاری شناسایی وبر طرف شوند چرا که موانع علاوه بر هدررفت وقت باعث ازبین سرمایه افراد می‌شود واز طرفی برای بقیه سرمایه گذاران ناامیدی ایجاد می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان این موضوع که استان اصفهان با داشتن ۱۰ هزار واحدصنعتی وتولیدی قطب صنعت کشور است افزود: تعدادی از این واحد‌های صنعتی مشکلاتی دارند که یا مربوط به بانک‌ها ویا امور مالیاتی و فرایند صدور مجوز‌ها است لذا بررسی مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی در جلسات تنها می‌تواند مشکل تعدادی را حل کند بنابراین باید بصورت مسئله محور آنها را دنبال کرد تا مشکل خیلی از واحد‌ها برطرف شود.

دیگر خبرها

  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • تجمع دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو