Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در سطح شهرستان مهاباد در امر تهیه و توزیع داروی غیر مجاز گیاهی فعالیت گسترده‌ای دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی در شهرستان مهاباد افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، کارگاه مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

دستگیری توزیع کننده قرص‌های غیر مجاز در مهاباد

تجاری تصریح کرد: در بازرسی از محل، ۸۴ هزار و ۸۰ عدد انواع قرص غیر مجاز گیاهی، یک دستگاه قرص زن و ۳۵ کیلو پودر تهیه قرص و پوستر‌های تبلیغاتی درب قوطی با هولو گرام خاص کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قرص غیرمجاز دستگیری متهم تهیه و توزیع شهرستان مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون گفت:در راستای صیانت از ایمنی غذایی و بهداشت عمومی اتاق غیر مجاز کشتار دام در نظارت شبکه دامپزشکی این شهرستان کشف و از فعالیت آن جلوگیری شد.

سیدمحمد قریشی افزود:در پی بازرسی های کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون از یک مکان مخفی، غیرمجاز و غیر بهداشتی کشتار دام، یک لاشه دام کشتار غیر مجاز کشف شد که با زیر نظر قرار دادن محل مذکور یک قصاب متخلف که به صورت مخفیانه اقدام به کشتار غیر مجاز دام کرده بود شناسایی و به مقام قضایی معرفی و از فعالیت متخلف جلوگیری شد.

وی با اعلام اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۵ پرونده تخلفات بهداشتی در سطح شهرستان تشکیل شده است افزود: پرونده ها درحال بررسی است و به زودی احکام آنها صادر می شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • ۶۰ درصد غذاهای المپیک پاریس «غیرگوشتی» است
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد