Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: وجود بهترین پیست در شهرستان سنندج، زمینه را برای راه اندازی و فعال کردن این رشته ورزشی در استان فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ، حامد جولایی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرنی استان در سنندج ، رشته اتومبیلرانی را جزو رشته های قهرمان پرور دانست و اظهار کرد: علیرغم وجود بسترها برای رشد و پرورش این رشته ورزشی کردستان نتوانسته  به موفقیت دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان داشتن هیات خوب  را نیاز استان دانست و بر فعال کردن هیات اتومبیلرانی در شهرستان‌ها تاکید کرد.

وی یادآورشد: از فضای منابع طبیعی می‌توان به عنوان بهترین بستر برای اتومبیلرانی بهره گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تاکید کرد: در هر شهرستانی باید یک سایت اتومبیلرانی راه‌اندازی شود.

رییس  جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان هم در ادامه گفت: ورزش اتومبیلرانی بهترین ورزش برای تخلیه انرژی درونی جوانان است.

برزو مردای مال‌امیری افزود: ساماندهی جوانان علاقمند به این رشته ورزشی  بسیاری از مسایل و آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

وی رشد و توسعه اتومبیلرانی در مسیر درست و تلاش در راستای  همگانی کردن این ورزش با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی و تخلیه انرژی جوانان را دغدغه خود بیان کرد.

وی بر مقوله آموزش مربی و پرورش استعدادهای این رشته ورزشی تاکید کرد و گفت: توجه بر بانوان علاقمند به ورزش اتومبیلرانی و استعدادیابی در روستاها و شهرستان ها را جزو برنامه‌های کاری ما خواهد بود.

گفتنی است؛ در این مجمع انتخاباتی  یک کاندید انصراف داد و از میان  سه کاندید دیگر  بروز مرادی مال امیری با کسب ۱۰ رای از میان ۱۲ رای ماخوذه  به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شد.

۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان کردستان مرادی برزو هیات موتورسواری رشته ورزشی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود

ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با تاکید بر پرداخت حق سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر، گفت: سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی طی ۳۲ سال گذشته تا قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم از سوی راه و شهرسازی استان پرداخت نشده بود.

 کیومرث حبیبی، امروز پنجشنبه (۱۳اردیبهشت) در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار که با حضور فرماندار و شهردار سنندج و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: طرح جامع شهر سنندج به سال ۸۷ برمی‌گردد و بعد از ۱۵ سال، امسال بازنگری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: فرایند طولانی بودن تدوین و تایید طرح تفصیلی شهرها تنها مشکل استان کردستان نیست و در بسیاری از استان‌های کشور همین منوال حاکم است.

حبیبی در مورد طلب شهرداری از دستگاه های اجرایی به ویژه سهم شهرداری از اراضی الحاقی، گفت: اینکه راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت بیش از ۳۲ سال حق شهرداری را پرداخت نکرده قبول داریم اما از آغاز به کار دولت سیزدهم حتی یک مترمربع تغییر کاربری بدون اینکه حق سهم شهرداری پرداخت شود به شهر سنندج صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: در ارتباط با وجهه فرهنگی شهر سنندج هم ۱۴ هزار مترمربع فضای تالار مرکزی سنندج که با باری از مشکلات تحویل این دولت داده شد با پیشرفت خوبی جلو می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در مورد آلایندگی های واحد پتروشیمی هم عنوان کرد: اجازه نمی دهیم سهم شهرداری که حق شهر است در این راستا تضعیف شود هر آنچه در حدود توان و اختیارات باشد انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود