Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به دبیران کل مجامع بین المللی و روسای مجالس جهان خواستار توقف سریع سیاست‌های خصمانه و توسعه‌طلبانه رژیم صهیونیستی شد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در آستانه سی­ ام ژوئن روز بین­ المللی بزرگداشت پارلمانتاریسم به روسای مجالس جهان، آنتونی گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، خانم گابرئیلا کوئواس بارون رییس اتحادیه بین المجالس جهانی، محمد قریشی نیاس دبیرکل اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، محمدرضا مجیدی دبیرکل مجمع مجالس آسیایی و یوسف العثیمین، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، به صورت جداگانه پیام داد و بر مواضع قاطع مجلس شورای اسلامی برای توقف فوری اقدامات اشغالگرانه، تحریک آمیز، غیرقانونی و ناقض صلح و امنیت بین المللی از سوی رژیم صهیونیستی و حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی از به روسای مجالس جهان اقدامات توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی را نقض آشکار و گسترده قوانین و کنوانسیون های بین المللی و حقوق بشردوستانه دانست.

همچنین محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پیامی خطاب به روساء و دبیران کل مجامع بین‌المللی اظهار داشت: براساس اصول بنیادین حقوق بشر و اهداف و اصول مندرج در منشور ملل متحد، تمهیدات لازم، تعهد عملی و گام های ملموس را برای توقف سریع سیاست های خصمانه و  توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی بردارند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی بین المللی رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • بورل: شهرهای غزه بیشتر از شهرهای آلمان در جنگ جهانی دوم ویران شدند