Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:57:03 GMT

پرونده قتل وحید مرادی به دیوان عالی ارسال شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۵۷۰۰

پرونده قتل وحید مرادی به دیوان عالی ارسال شد

وکیل اولیای‌دم وحید مرادی گفت: متهم ردیف اول این پرونده در مرحله بدوی به قصاص محکوم شد و پرونده با اعتراض وی به تازگی به دیوان عالی کشور ارسال شده است. - اخبار اجتماعی -

نعیم‌رضا نظامی‌چهارمحالی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ درباره آخرین مراحل رسیدگی به پرونده قتل وحید مرادی، اظهار کرد: متهم ردیف اول این پرونده در مرحله بدوی به قصاص محکوم شد و پرونده با اعتراض وی به تازگی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل اولیای‌دم وحید مرادی با بیان اینکه این پرونده 18 متهم دارد، افزود: تعدادی از متهمان پرونده به رأی صادر شده در مرحله بدوی اعتراض نکرده و با تمکین به رأی، تقاضای تخفیف مجازات کردند.

وی ادامه داد: تعداد کمی از متهمان این پرونده نیز مدعی بودند که اصلاً در نزاع شرکت نکرده بودند و به رأی صادره اعتراض کردند.

نظامی‌چهارمحالی تصریح کرد: ما نیز نسبت به بخشی از پرونده که شائبه‌هایی در آن وجود داشت، اعتراض کردیم.

وکیل اولیای‌دم وحید مرادی خاطرنشان کرد: فیلمهای مربوط به لحظه قتل موجود است؛ در فیلم مذکور مشاهده می‌شود که در لحظات نخست شروع درگیری، مقتول در مکانی نشسته و برخلاف اینکه عنوان می‌شد هدف مقتول اغتشاش بوده، متهمان به وی نزدیک شده و سپس به  مقتول آسیبهایی زده بودند.

وی عنوان کرد: در ادامه، خود مقتول نیز در درگیری تحریک و نزاع به سالن یک کشیده شده بود.

نظامی‌چهارمحالی بیان کرد: متأسفانه، متهم اصلی پرونده با وجود اعتراف به قتل، مجدداً منکر قتل شد، وی در مقطعی از رسیدگی به پرونده مدعی بود که از خود دفاع کرده اما در مراحل بعدی به طور کل منکر قتل شد.

گفتنی است؛ وحید مرادی که اردیبهشت 97 پس از قتل یکی از دوستانش به نام حسین گودرزی تلاش داشت از مرزهای غربی، به خارج از کشور فرار کند، دستگیر و روانه زندان شد اما در جریان یک درگیری در زندان رجایی‌شهر کرج، 11 تیر 97 (دقیقاً دو سال پیش) حین هواخوری مجروح و در نهایت کشته شد.

قرار بود 23 دی ماه جلسه رسیدگی به پرونده قتل وحید مرادی برگزار شود اما جلسه دادگاه تشکیل نشد.

در نهایت جلسه دادگاه به صورت غیرعلنی برگزار شد و قضات دادگاه، سعید.ص؛ متهم ردیف اول این پرونده را به قصاص محکوم کردند.

قتل خواهر و 3 خواهرزاده با ریختن سم داخل غذاتهران| جزئیات قتل فجیع 3 عضو یک خانواده در باغ فیض/قاتل دستگیر شد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,20,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دادسرای امور جنایی قوه قضائیه بیشتر بخوانید... قهرمان پاورلیفتینگ کشور در رشت به قتل رسید قتل خواهر و ۳ خواهرزاده با ریختن سم داخل غذا ۷ قاتل محکوم به قصاص در استان بوشهر بخشیده شدند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادسرای امور جنایی قوه قضائیه دادسرای امور جنایی قوه قضائیه وحید مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که مادرش را با ضربات دمبل به قتل رسانده بود، خبر داد.

 سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی قبل ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میانسالی در خانه‌اش با خبر شده و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. همزمان با دستور مقام قضایی، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز در محل حاضر شده و رسیدگی به پرونده بر عهده آنان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند. تحقیقات اولیه در این خصوص آغاز و در جریان آن همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند که در این خانه یک مادر و پسر با هم زندگی می‌کنند و وقتی صدای درگیری را شنیدند به خانه آنها آمده و با جسد زن میانسال رو به‌رو شده و با پلیس تماس گرفته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس گفت: باتوجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد. در ادامه کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت در جریان بازجویی‌ها مدعی شد که روز حادثه مادرش اعتراض کرده که چرا خانه را بهم ریخته است و سر این موضوع باهم دعوایشان شده است، در ادامه این فرد عصبانی شده و با وزنه بدنسازی ضرباتی را به او وارد کرده است و زمانی که به خود آمده متوجه شده که دیگر نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای این فرد، گفت:  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیرمراحل قانونی به زندان اعزام شد.

منبع: ایسنا

tags # قتل ، قتل خانوادگی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری