Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تنها راه مقابله با کرونا رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از برگزاری تجمعات غیرضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدمهدی گویا  امروز در بیست و دومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، بیماریابی فعال، مراقبت از افراد دارای تماس با مبتلایان، فاصله‌گیری اجتماعی و ارتباط با مردم را اصول اساسی مقابله با کرونا در کشور عنوان کرد و  اظهار داشت: همبستگی بین مسئولان و مردم و استفاده از تمام ابزارهای اطلاع‌رسانی برای افزایش حساسیت مردم نسبت به موضوع کرونا ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه مشکلی در بخش درمان استان نداریم، افزود: مشکل اصلی در شرایط کنونی، عادی‌انگاری وضعیت از سوی مردم است و این در حالی است که صداوسیما نسبت به گذشته تلاش مضاعفی برای ایجاد حساسیت در جامعه انجام می‌دهد.
 
علیار راستگو خاطرنشان کرد: براساس دستورالعمل وزارت بهداشت، استفاده از ماسک در امکان عمومی و سربسته ضروری است و کسانی که این موضوع را نادیده می‌گیرند، درواقع به حقوق دیگران تجاوز می‌کنند.

اعضای ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا در جلسه صبح امروز این ستاد که با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، پیامدهای عادی‌انگاری وضعیت جامعه از سوی مردم را بررسی و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از برگزاری تجمعات به عنوان تنها راه مدیریت بیماری کرونا در شرایط کنونی تأکید کردند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت آموزش پزشکی درمان تبریز رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خبرگزاری فارس فارس تبریز ماسک صدا و سیما رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود