Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، سیدمجتبی حسینی امروز (چهارشنبه ۱۱ تیر)، در احکامی جداگانه هوشنگ توکلی، ایرج راد، مریم معترف، حسین مسافرآستانه، قادر آشنا (مدیرکل هنرهای نمایشی) و برزین ضرغامی (مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران) را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر فجر آمده است: «سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با توجه به پیشینه این رویداد و ضرورت‌های امروز تئاتر کشور مستلزم بهره‌مندی از خرد جمعی و دیدگاه‌های هنرمندان مجرب است.

به استناد آیین‌نامه برگزاری جشنواره تئاتر فجر  مفتخریم از حضور و تجربه ارزشمند شما به عنوان «عضو شورای سیاست‌گذاری سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر » بهره‌مند باشیم. امید که با برنامه‌ریزی مناسب و مدون، همراهی و تلاش خلاقانه هنرمندان شریف تئاتر شاهد جشنواره‌ای شایسته و اثرگذار باشیم.»

همچنین بنا به پیشنهاد مدیرکل هنرهای نمایشی و تایید شورای سیاستگذاری جشنواره و با حکم سیدمجتبی حسینی، حسین مسافرآستانه دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.

در متن حکم او آمده است: «جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به عنوان بزرگترین رویداد تئاتر کشور واجد شأن و جایگاه ویژه‌ای است که بی‌گمان صیانت از این جایگاه و ارتقاء آن بر متولیان و دست‌اندرکاران این اتفاق بزرگ هنری لازم و ضروری است. به استناد آیین‌نامه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، به پیشنهاد مدیرکل محترم هنرهای نمایشی و  تأیید شورای سیاست‌گذاری جشنواره به موجب این حکم به عنوان  «دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر» منصوب می‌شوید.

شرایط ویژه سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا مستلزم تدابیر متناسب با شرایط با هدف صیانت از سلامت هنرمندان، مخاطبان و همکاران است که ان‌شاءالله با تدابیر جنابعالی و همراهی مجموعه همکاران انجام خواهد شد. امید که در سایه الطاف پروردگار، با مشارکت و همراهی هنرمندان و صاحبنظران تئاتر کشور در برگزاری هرچه شایسته‌تر این جشنواره موفق و پیروز  باشید.»

نخستین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره، صبح امروز با حضور اعضای شورا و معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و احکام اعضای شورا و دبیر جشنواره اعطا شد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمند تئاتر جشنواره تأتر فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمند تئاتر جشنواره تأتر فجر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمند تئاتر جشنواره تأتر فجر شورای سیاستگذاری هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود