Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:09:02 GMT

انیمیشن سه‌بعدی پرنده طلایی به آنتن رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۵۹۰۷

انیمیشن سه‌بعدی پرنده طلایی به آنتن رسید

انیمیشن "پرنده طلایی" از تولیدات مرکز پویانمایی صبا در ایام میلاد باسعادت امام هشتم هر روز ساعت ۱۸ از شبکه نهال به روی آنتن می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجموعه انیمیشن «پرنده طلایی»  به کارگردانی و تهیه مجید شاکری با تکنیک سه بعدی برای گروه سنی کودک و نوجوان در 14 قسمت ساخته شده و محور اصلی پویانمایی در رابطه با آشنایی بیشتر مخاطبان با امام رضا(ع)  و نمایش صفات پسندیده اخلاقی همچون ایثار، استقامت، نوع دوستی، مهربانی و رحمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این داستان به قلم نژلا نوشیروانی درباره کبوتری به نام طوفان است که درپی یافتن دوستان خود که شهر خود را به مقصد مکانی دور دست در مشرق ترک کرده‌اند، پرواز می‌کند. پرندگان باور داشتند که در آن سرزمین شرق، مکانی وجود دارد که همه کبوترها در آرامش و خوشبختی و به دور از اذیت و آزار انسان‌های بی‌توجه و سنگدل زندگی می‌کنند.

طوفان (شخصیت اصلی داستان) که ابتدا وجود چنین جایی را باور ندارد تنها به قصد پیدا کردن و بازگرداندن دوستان خود راهی آن مکان دوردست می‌شود. در مسیر با ماجراهای متعددی روبرو می‌شود. در این بین دو کلاغ شرور که از او کینه به دل گرفته‌اند وی را تعقیب کرده و موجب دردسرهایی برایش می‌شوند. هرچه جلوتر می‌رود در پی رسیدن به آن سرزمین رمزآلود کنجکاوتر می‌‌شود. کم‌کم او خود نیز برای پیدا کردن آن سرزمین مصمم‌تر می‌شود.

در نهایت او با تلاش فراوان و با وجود تحمل سختی‌های بسیار به آن شهر مقدس می‌رسد و دوستان خود را نیز آنجا پیدا می‌کند. طوفان قبل از رسیدن به حرم آقای مهربان به دام یک کفترباز می‌افتد ولی در نهایت موفق می‌شود که خود را از آنجا رها کرده و با وجود دردسرهای کلاغ‌های شرور و تهدید یک شاهین مخوف، موفق می‌شود به آن مکان مقدس یعنی بارگاه امام هشتم، امام رضا(ع) برساند.

اخبار رادیو و تلویزیون| مهمانان این هفته برنامه "دورهمی" + تیزرجشن تولد "شب بخیر کوچولو" در رادیو/ گوینده‌ای که به تلویزیون نرفت!

انتهای پیام/

R1515/P1397/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون امام رضا (ع) شبکه پویا | شبکه کودک و نوجوان انیمیشن بیشتر بخوانید... داریوش فرضیایی: می‌خواهم عمو پورنگ بچه‌ها بمانم/ برخی به دنبال ریزش مخاطب تلویزیون‌اند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون امام رضا ع انیمیشن رسانه ملی تلویزیون امام رضا ع پویا انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ولایتمدار نقاط مختلف شهری و روستایی این استان با به راه انداختن دسته‌های عزاداری و کاروان‌های غم در سالروز شهادت امام صادق (ع) به سوگ نشستند.

به همین مناسبت مردم اراک شب گذشته و امروز (شنبه) با حضور در مساجد، حسینه‌ها و تکایا در سوگ رئیس مذهب تشیع به سینه زنی و عزاداری پرداختند.

از ساعات اولیه امروز اقشار مختلف مردم شهر اراک با برنامه ریزی‌های از قبل تعیین شده در میدان اصلی شهر (میدان شهدا) تجمع کردند و با تشکیل دسته‌های سینه زنی و زنجیر زنی به سمت مصلای بیت المقدس به راه افتادند.

روحانیان و طلبه‌های حوزه‌های علمیه شهر اراک نیز با پیوستن به عزاداران امام صادق (ع) در سوگ امام، مقتدا و استاد خود اشک ماتم ریختند.

عده‌ای دیگر از مردم موحد شهرستان اراک و زرندیه شب گذشته و امروز با برپایی مراسم تعزیه خوانی شهادت امام جعفر صادق (ع)، عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به منصه ظهور گذاشتند.

همچنین مردم مؤمن شهرستان خمین نیز از ساعات اولیه امروز با حضور در بیت تاریخی امام راحل به عزاداری برای طلایه دار مذهب مقدس تشیع پرداختند.
مراسم عزاداری و به راه انداختن کاروان غم امام جعفر صادق (ع) در شهرستان‌های ساوه، زرندیه، آشتیان، کمیجان، فراهان، شازند، محلات، دلیجان و خنداب نیز برگزار شد.

امام صادق (ع) در ۱۷ ربیع‌الاول سال ۸۳ هجری قمری در مدینه بدنیا آمد و در ۲۵ شوال ۱۴۸ هجری در سن ۶۵ سالگی به دست منصور دوانیقی خلیفه عباسی مسموم و به شهادت رسیدند.

کد خبر 6096338

دیگر خبرها

  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ببینید | دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • کارشناس مذهبی تلویزیون: دانشجویان معترض امریکا پیروان امام صادق هستند | فیلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • (ویدئو) دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۱۵ ‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون