Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@19:06:31 GMT

طعنه برادر گریزمان به ستین بابت تعویض این بازیکن

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۶۱۰۵

طعنه برادر گریزمان به ستین بابت تعویض این بازیکن

برادر مهاجم فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا بابت تصمیم بحث‌برانگیزی که سرمربی این تیم درباره مهاجم سابق اتلتیکومادرید اتخاذ کرد به او طعنه زد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، جدا از نتیجه بازی بامداد امروز (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال بارسلونا و اتلتیکومادرید در ورزشگاه نوکمپ، یک اتفاق عجیب دیگر هم واکنش نه چندان خوشایند طرفداران تیم آبی و اناری‌پوش کاتالونیا به همراه داشت؛ به میدان فرستاده شدن آنتوان گریزمان دردقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم و در فاصله تنها دو دقیقه به پایان بازی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم کیکه ستین سرمربی بارسلونا برای به میدان فرستادن مهاجم سابق اتلتیکومادرید مقابل تیم پیشین‌اش در حالی که نتیجه 2-2 مساوی بود و میزبان کاتالان به شدت به 3 امتیاز این بازی نیاز داشت، تأمل برانگیز بود و بار دیگر شائبه بی‌اعتمادی سرمربی سابق رئال بتیس به این بازیکن ملی‌پوش را به وجود آورد.

به نظر می‌رسد که آنتوان گریزمان دیگر جایی در برنامه‌های ستین ندارد و به همین دلیل در 4 بازی اخیر تیم هم او در لیست ذخیره‌ها قرار گرفت و در بازی قبلی تیمش مقابل سلتاویگو که اتفاقاً بارسا در آن هم متوقف شد، تنها 9 دقیقه به میدان رفت. این در حالیست که کمتر از یک سال از انتقال 120 میلیون یورویی گریزمان به نوکمپ می‌گذرد.

ستین: احساس نمی‌کنم جایگاهم در بارسلونا مورد تهدید است/ شرایط برای گریزمان دشوار است

تصمیم عجیب کیکه ستین در بازی بامداد امروز واکنش طعنه‌آمیز برادر گریزمان را هم به همراه داشت. تئو گریزمان در صفحه شخصی خود در توئیتر سه پیام متوالی منتشر کرد تا ناراحتی خود را از مورد تمسخر واقع شدن برادرش نشان دهد.

تئو گریزمان در پیام اولش نوشت: «واقعاً می‌خواهم گریه کنم». او کمتر از دو دقیقه بعد در پیام دومش نوشت: «2 دقیقه ...» و سر انجام در آخرین پیامش ترجیح داد سکوت کند و به گذاشتن سه نقطه بسنده کرد.

ستین در نشست خبری پس از بازی، به خود بابت تصمیمی که درباره گریزمان گرفته بود حق داد و گفت حاضر نیست به خاطر به میدان فرستادن او در شرایطی که حتی شانس لمس توپ را نداشت، عذرخواهی کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال آنتوان گریزمان تیم فوتبال بارسلونا بیشتر بخوانید... لالیگا| بارسلونا در شب ۷۰۰ گله شدن مسی به اتلتیکومادرید هم امتیاز داد/ راه برای قهرمانی رئال هموارتر شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال آنتوان گریزمان تیم فوتبال بارسلونا فوتبال آنتوان گریزمان بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست

سرجی روبرتو از تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا حمایت کرد.

طرفداری | بارسلونا در نخستین بازی پس از اعلام ماندگار شدن ژاوی در این تیم، موفق شد والنسیا را با نتیجه 4-2 شکست دهد. سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و گفت:

با توجه به فرم اخیر ما، این پیروزی بسیار مهمی است. تیم می داند که باید در بازی های باقی مانده پیروز شویم و فصل را در جایگاه دوم به پایان برسانیم. امسال گل های زیادی از روی ضربات شروع مجدد و ایستگاهی به ثمر رساندیم. سرجیو آلگره مسئول این استراتژی هاست و بازیکنان خوبی در این زمینه داریم. بازی مقابل ژیرونا در هفته آینده، همانند یک فینال است. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و امیدواریم تا پایان فصل به هت تریک در بازی ها ادامه دهد.

ژاوی؟

از زمانی که اعلام شد ژاوی در تیم می ماند، رختکن بسیار متحد بوده و عملکرد بسیار خوبی داریم. ما همگی خواهان ادامه کار او بودیم. باعث تاسف است که در فصل جاری هیچ جامی کسب نکردیم. هر چند با ماندن ژاوی برای فصل آینده و تیمی که داریم، می توانیم برای کسب همه چیز رقابت کنیم. بازیکنان و من تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم. می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!