Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: نشست بروکسل درباره سوریه و مواضع صادره از آن در واقع نمایانگر این است که امریکا و اتحادیه اروپا و رژیم های وابسته به آنها به سیاست های خصمانه خود در قبال سوریه که شکست و ناکارآمدی آن اثبات شده است، ادامه می دهند.

وزارت خارجه سوریه بیان کرد: این رژیم ها که همه نوع حمایتی از تروریسم به عمل آوردند و خون سوری ها را ریختند و دستاوردهای آنها را نابود کردند و منابع نفتی و محصول گندم، کارخانه ها و آثار باستانی سوریه را می دزدند و روند بازسازی سوریه را با مانع روبرو می کنند و تحریم هایی متوالی وضع می کنند که زندگی مردم سوریه و قوت و روزی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد و بازگشت سوری ها به کشورشان را با مانع روبرو می سازد؛ نمی تواند از حمایت سوری ها دم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: آنان که این جنایات و محدودیت ها را علیه سوری ها وضع کرده اند مسئول رنج های ملت سوریه هستند؛ نمی توانند که جنایات خود را کتمان کنند و نقاب بزنند و بُعد انسانی و حقوق بشری را سیاسی کنند تا اهداف خود را به سرمنزل مقصود برسانند.

وزارت خارجه سوریه بیان کرد: سوریه ضمن محکوم این نشست ها، آنرا به مثابه دخالت آشکار در امور داخلی سوریه می داند. تنها کمکی که این رژیم ها می توانند به سوری ها بکنند این است که حمایت از تروریسم را متوقف کنند.

کد خبر 4963426

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه اتحادیه اروپا ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ویروس کرونا ایران عربستان سعودی فلسطین لبنان روسیه سوریه افغانستان امارات متحده عربی لیبی وزارت خارجه سوریه سوری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویان جهان علیه صهیونیست‌ها+ فیلم

خبرگزاری مهر، گروه بین‌الملل: علی‌رغم سرکوب شدید نیروهای پلیس آمریکا، قیام دانشجویان دانشگاه‌های این کشور در دفاع از فلسطین و مردم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و روزبه‌روز دانشگاه‌های بیشتر از مناطق مختلف جهان به این جنبش می‌پیوندند و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی نیز همچنان به بمباران مناطق مختلف غزه ادامه می‌دهد.

دانشجویان ژاپن هم به قیام دانشجویی ضد صهیونیست‌ها پیوستند

در ادامه حمایت دانشجویان داشگاه‌های مختلف جهان از دانشجویان آمریکایی، در ژاپن نیز دانشجویان دانشگاه «واسیدا» با برگزاری تجمع و تظاهرات گسترده‌ای ضمن حمایت از دانشجویان متحصن در آمریکا خواستار توقف فوری جنگ و نسل‌کشی مردم فلسطین در نوار غزه شدند.

حمله هوایی و توپخانه‌ای به مرکز و جنوب غزه/ ۷ نفر کشته و زخمی شدند

خبرگزاری فلسطینی «وفا» گزارش داد که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه ای در اردوگاه آوارگان نصیرات در مرکز غزه و گلوله باران شرق فوخاری در جنوب غزه، دو نفر کشته و پنج نفر زخمی شدند.

در میان مجروحان کودکان نیز گزارش شده است.

کد خبر 6094801

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • خیزش دانشجویان جهان علیه صهیونیست‌ها+ فیلم
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست