Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:17:14 GMT

۶۰ میلیارد ریال وقف جدید در استان سمنان انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۶۲۶۴

۶۰ میلیارد ریال وقف جدید در استان سمنان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل اوقاف سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵ وقف در استان سمنان به ثبت رسیده است، ابراز داشت: ارزش این موقوفات ۶۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه ۱۰ وقف در شهر بسطام با نیت‌هایی ازجمله هزینه جاری مسجد، هزینه‌های امامزاده محمد (ع) سراوین قطری، اطعام و عزاداری و خیرات و مبرات اتفاق افتاده است، افزود: این وقفیات مواردی نظیر زمین مسکونی، باغ و آب را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان سمنان بابیان اینکه هشت وقف در دامغان ثبت‌شده است، ابراز داشت: این موقوفات واحد تجاری، آپارتمان مسکونی، منزل مسکونی، باغ و باغچه را در بردارد که برای مصارف عزاداری، حوزه علمیه، مسجد و حسینیه هزینه می‌شود.

عرفانی بابیان اینکه سمنان، گرمسار و میامی نیز هرکدام دو وقف انجام‌شده است، تصریح کرد: حوزه علمیه، مسجد، مراسم عزاداری ایجاد صندوق کارگشایی، درمان نیازمندان و هزینه تحصیل ازجمله محل وقف این موقوفات اعلام‌شده است.

وی بابیان اینکه وقف منطبق با نیاز به‌روز جامعه از اولویت‌های امروز است، افزود: یک آپارتمان نیز در شاهرود وقف شد که برای برگزاری مراسم عزاداری، امور قرآنی، تهیه دارو و اشتغال‌زایی و خیرات هزینه خواهد شد.

کد خبر 4963461

منبع: مهر

کلیدواژه: وقف مسجد ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان مواد مخدر دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این اطلاعیه آمده است:
به مـنظور انجام تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات توزیع و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، خاموشی‌های برنامه ریزی شده در برخی نقاط استان سمنان به شرح ذیل انجام می‌شود.

ایوانکی
حدفاصل خیابان پارک تا میدان بخشداری در ضلع شمال خیابان انقلاب از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵

دیگر خبرها

  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سرخه
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق ایوانکی
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود