Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احسان کامرانی در خصوص هفت رور حقوق بشر آمریکایی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور و جانفشانی های رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل، استکبار را به عنوان نماد شیطان معرفی کرد و گفت: «امروز شناخت، هوشیاری و ایستادگی ملت های مسلمان و آزادیخواه دنیا موجب شده تا آمریکای پلید با چهره های جدید و از را ه های متفاوت با کشور ها وارد جنگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به اقدامات خبیث آمریکا در کشورعنوان کرد: «تاریخ سندی محکم برای بازخوانی کارنامه ننگین و به جا مانده سران آمریکای جنایتکار در ادوار گذشته تا به امروز بوده و آمریکا دارای کارنامه سراسر پلیدی و ننگی است که جز تضییع حقوق بشر و مظلومان در آن چیزی دیده نمی شود.»

رئیس بسیج استادان استان هرمزگان با بیان اینکه اقدامات دشمن در طول عمر با برکت انقلاب همواره با شکست رو برو شده است گفت: «حوادث آن روز ها هر چند کام ملیون ها ایرانی و ملت های مسلمان جهان را تلخ کرد اما در مقابل چهره واقعی استکبار جهانی و در صدر آن آمریکای جنایتکار را به دنیا نمایان ساخت.»

احسان کامرانی با تاکید بر شناخت واقعی دشمن و هوشیاری در مقابل سرمایه گذاری آن بر روی قشر های مختلف بویژه جوانان افزود: «بازخوانی وقایع اویل انقلاب، افشای جنایات دشمنان در طول تاریخ، طرح مسائل در قالب مسئله محوری از جمله مواردی است که باید در بین جوانان گفتمان سازی شود تا جوان امروزی تحت تاثیر فضای مجازی از واقعیت ها غفلت نکند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با بیان اینکه دشمن هرگز از تلاش برای تحقیر و مخدوش کردن اعتماد به نفس ملی دست بر نخواهد داشت اظهار کرد: «هدف مهم و اساسی قدرت های استعماری و سلطه گر ایجاد حس حقارت و بی هویتی در ملت های استقلال طلب و مبارز است که باید با هوشیاری و حرکت در مسیر امام راحل(ره) و رهبری گرانقدر، این توطئه ها را خنثی و امید دشمن را به یاس و ناامیدی مبدل سازیم.»

وی اقتدار و امنیت امروز انقلاب اسلامی را مرهون رهنمون های رهبرمعظم انقلاب و ایستادگی ملت بزرگ ایران خواند و گفت: « امروز احساس قدرت و عزت ملی امیدی حقیقی در دلهای مردم ایجاد کرده است تا بتوانند به عنوان عناصر کاردان و مبارز در مقابل تمامیت خواهی کشورهای جهانخواری چون آمریکا بایستند.»

این مسئول با اشاره به اینکه امروزکشور بیش از گذشته با جبهه عظیم ظلم و استکبار رو برو بوده و در کوران نبرد سیاسی، فکری و جنگ نرم قرار دارد عنوان کرد: «پایبندی به مبانی دینی، اعتقادی و فرهنگی و فاصله گرفتن از فرهنگ انحرافی و تخریبی غرب و تلاش در جهت توسعه یافتگی کشور از مولفه های اصلی شکست دشمن در جنگ نرم است که دانشگاه های کشور باید به آن اهتمام ویژه داشته باشند.»

احسان کامرانی از دانشگاه به عنوان مرکز تبیین و اشاعه فرهنگ انقلابی و اسلامی یاد کرد و گفت: «تبیین فرهنگ انقلابی و اسلامی در بین جوانان وبالا بردن سطح آگاهی، دانش علمی و پژوهشی آنها در برابر تحرکات دشمنان از جمله رسالت هایی است که در دانشگاه باید اجرا یی و عملیاتی شود.»

وی با اشاره به ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در 6 تیرماه 1360 گفت: « هرجا فتنه ای اتفاق افتاده رد پای کثیف استکبار نیز در آنجا نقش بسته است که این ترورهای طراحی شده باید به عنوان سند جنایت آمریکا در اذهان جهانیان ثبت و استمرار داشته باشد.

کامرانی، ترور شهید بهشتی و 72 یار با وفای ایشان را در سال 60 و بمباران شیمیایی سردشت و به خاک و خون کشیدن انسان های بیگناه در 7 تیرماه 1366 را از دیگر جنایات ایادی استکبار بر شمرد و ادامه داد: « این جنایات بعد از وقوع جنگ و دفاع مقدس نیز ادامه یافت و آمریکا در کنار سایر قدرت های جهانی با فروش تجهیزات جنگی و نظامی به صدام حسین و حمله مستقیم به تاسیسات کشورمان، نتوانست روی دشمنی خود را در نقاب بی طرفی پنهان سازد تا جایی که بمباران شیمیایی سر دشت، حلبچه، مریوان و جزیره مجنون به پشتوانه آنها جنایت بزرگی را به نام استکبار در صفحه تاریخ ثبت کرد.»

وی ترور شهید صدوقی امام جمعه و نمایندگان خبرگان رهبری را در 11 تیرماه 1361 و در نهایت نشانه رفتن هواپیمای مسافر بری ایرباس ایرانی به شماره 655 در خلیج فارس را در 12 تیرماه 1367 از دیگر جنایت های آمریکا خواند و افزود: « این اقدام ددمنشانه و آشکارا نظامیان آمریکایی و نقض قوانین بین المللی در کمال وقاحت به گونه ای انجام شد که حتی سازمان های بین المللی نیز چشم و گوش خود را بر روی این جنایت هولناک بستند.»

دبیر هیات امنای استان هرمزگان یادآور شد: « هفته حقوق بشر آمریکایی هیچگاه از خاطره ملت شریف ایران زدوده نمی شود زیرا که حتی سازمان بین الملل نیز در آن زمان در مقابل این همه جنایت سکوت اختیار کردند و چشم حقارت خود را بر جنایت های آمریکای جهانخوار و همدستانش در منطقه بستند.

انتهای پیام /

82 / 167 احسان کامرانی استکبار ستیزی شهید بهشتی شهید صدوقی هواپیمای ایرباس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: احسان کامرانی استکبار ستیزی شهید بهشتی شهید صدوقی هواپیمای ایرباس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس احسان کامرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت

رئیس دانشگاه جامع امام‌ حسین (ع) گفت: در نتیجه عملیات وعده صادق جهان ما را به عنوان قدرت برتر پذیرفت و پیام‌های بعد از این عملیات و اتفاقات بعد از آن نشانگر همین موضوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمدرضا حسنی‌آهنگر بعدازظهر امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) اظهار کرد: هدف ما دستیابی به مکتب دانشگاهی تراز انقلاب اسلامی بوده که مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب و که همان قرائت اسلام ناب است.

وی با بیان اینکه ۱۵ سالی است در این حوزه را کار کردیم، گفت: الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم و در دو برنامه پنج‌ساله این الگو را پیاده‌سازی کردیم که مورد توجه ریاست‌جمهور قرار گرفت. بعد از گزارش‌های وزیر علوم و معاون اول ریاست‌جمهوری ایشان متقاعد شدند که بیایند دانشگاه را از نزدیک ببینند.

رئیس دانشگاه جامع امام‌حسین (ع) با اشاره به ضرورت نگاه راهبردی به شهر، استان، منطقه و جهان، خاطرنشان کرد: تمدن‌سازی اسلامی بر دو محور تربیت انسان‌های تراز تمدنی و تولید علم، فناوری و محصولات فن‌آورانه مبتنی بر نظریه‌پردازی شکل می‌گیرد که هر دو امر یادشده محصول و خروجی دانشگاه‌ها است.

حسنی‌آهنگر با بیان اینکه دانشگاه‌های ما در حوزه امنیتی-دفاعی فوق‌العاده درخشیدند، اضافه کرد: وعده صادق اتفاق خیلی‌بزرگی بود، چرا که به چهار کشور صاحب سلاح اتمی شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی حمله کردیم و فقط رژیم اسرائیل را نزدیم.

وی اضافه کرد: از جایی که نخستین پهپاد ما بلند شد، بیش از ۱۰۰ هواپیمای مختلف از جمله F-15، F-16 و F-35 در آسمان سوریه، عراق، اردن تا رژیم صهیونیستی بالای سر این پهپادها بودند. ناوهای جنگی در مسیر خلیج فارس، دریای عمان تا دریای سرخ بودند و سامانه‌های پدافندی فعال داشتند و با وجود اینکه آماده بودند، این عملیات صورت گرفت.

رئیس دانشگاه امام‌حسین (ع) جرئت اقدام و حمله به آمریکا را از ویژگی‌های انحصاری عملیات وعده صادق دانست و تاکید کرد: روس‌ها در ادوار مختلف جنگ سرد هیچ‌گاه جرأت حمله به آمریکا نداشتند و خود این اتفاق خیلی‌بزرگی است. به این ترتیب عملیات وعده صادق نقطه عطف ما برای تبدیل شدن به یک قدرت بین‌المللی و جهانی بود.

حسنی‌آهنگر اضافه کرد: در نتیجه عملیات وعده صادق جهان ما را به عنوان قدرت برتر پذیرفت و پیام‌های بعد از این عملیات و اتفاقات بعد از آن نشانگر همین موضوع است. سایر ابرقدرت‌ها این نقاط عطف را مانند ما طی کرده بودند و وعده صادق ما را به مرز قدرت بین‌المللی رساند.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از این قدرت کار فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها بوده که پیشتر زیر نظر سردار حسن تهرانی‌مقدم و امروز زیر نظر سردار حاجی‌زاده فعالیت می‌کنند. البته بر اساس داشتن کرسی‌های نخبگی می‌خواهیم به قدرت بین‌المللی برسیم و دنبال کشورگشایی نیستیم.

رئیس دانشگاه امام‌حسین (ع) گفت: نظام رتبه‌بندی دانشگاهی جهانی را آمریکایی‌ها طراحی کردند، برای هدایت مدیریت دانش در جهان است که نظام سلطه طراحی کرده و برای خودشان نظام فاخری است تا بتوانند با منطق خودشان بر جهان تسلط پیدا کنند.

حسنی‌آهنگر افزود: در دانشگاه امام حسین (ع) تلاش کردیم از این فضا خارج شویم و آینده جدیدی را خودمان کشف و ترسیم کنیم که مطالبه مقام معظم رهبری است. می‌کوشیم نظام مسائل انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران را در حراست از انقلاب اسلامی استخراج کنیم.

کد خبر 749111

دیگر خبرها

  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است