Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اقتصادی استاندار تهران گفت: پیگیری ساماندهی شهرک های صنفی شهرستان ری و تامین آب شهرک صنعتی شمس آباد در درازمدت در سطح استان پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حشمت الله عسگری معاون امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان ری بخش عمده‌ای از ظرفیت صنعت استان تهران را دارد و نقش بسیار مؤثری در سطح کشور ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش لجستیکی شهرستان ری در بخش صنایع تبدیلی ادامه داد: باتوجه به اتفاقاتی که بخشی از آن مربوط به محیط کسب و کار کشور و بخشی نیز به دلیل مخاطرات طبیعی مانند بحث ویروس کرونا بوده، کار را برای تولیدکنندگان دشوار کرده است.

معاون امور اقتصادی استاندار تهران افزود: تأمین مواد اولیه و نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش نسبت به سال گذشته بسیار بالاتر رفته و بیش از گذشته لازم است تا واحدهای تولیدی حمایت شوند. 

عسگری بیان کرد: ستاد تسهیل با حداکثر ظرفیت و اختیاراتی که به این ستاد تفویض شده است با حضور شخص استاندار فعال شده و جلسات آن با حضور تمامی اعضای ستاد علاوه بر مرکز استان، روزهای چهارشنبه هر هفته در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود که امروز این جلسه با حضور مدیران کل استان در فرمانداری شهرستان ری برگزار و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز بیش از ۳۰مصوبه را بررسی کردیم، تصریح کرد: در رابطه با حدود ۸۰ درصد از درخواست هایی که بخش خصوصی از مدیران داشتند، تصمیم گیری ها انجام شد که تمام تصمیمات زمان دار هستند و طی زمان مقرر پیگیری خواهد شد.

معاون امور اقتصادی استاندار تهران اضافه کرد: ساماندهی شهرک های صنفی شهرستان ری از برنامه‌هایی است که در سطح استان در حال پیگیری است که اشتغالزایی را نیز به دنبال خواهد داشت و باتوجه به اینکه تاکنون مجتمع های صنفی متولی مشخصی نداشتند، در این راستا با وزارت صنعت توافق کردیم که مجوزها را وزارت صنعت صادر کند و لذا خدمات دولت از طریق این مرجع صادرکننده ارائه خواهد شد تا از نابسامانی‌ها خارج شویم. 

عسگری گفت: عدم استقرار واحدهای صنعتی در شعاع ۱۲۰کیلومتر مهم‌ترین محدودیت تولیدکنندگان است که برای اصلاح این ضابط با محیط زیست توافقات لازم را انجام دادیم. 

وی در پایان با اشاره به مشکلات زیرساختی شهرک های صنعتی خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات تولیدکنندگان مربوط به مشکلات زیرساختی است که برای رفع آن تصمیماتی صورت گرفته و مهم‌ترین آن تدمین شهرک شمس آباد آب در درازمدت بوده که این موضوع از دغدغه‌های اصلی این شهرک است. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست استاندار تهران سرمایه شهرستان ری معاون امور اقتصادی استاندار تهران شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه «بافت بلوچ» ایرانشهر، اظهار داشت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کنیم و در دادن فرصت سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه‌گذار را در نظر بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید یک نشست اختصاصی برای کشت پنبه در استان تشکیل شود چرا که باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره گیری کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال