Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سنجری مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی گفت: سنجری مدیر کل تعاون وکار ورفاه اجتماعی در دومین جلسه کارگروه اشتغال سال ۹۹در شهرستان کاشمر با حضور فرماندار و معین‌های اقتصادی و کارآفرینان و دیگر مسئولین گفت: در سال گذشته شاخص بیکاری در استان ۶/۳دهم درصد کاهش داشت همچنین شاخص بیکاری در روستا‌ها نیز ۱/۳ دهم درصد کاهش یافت به صورت کلی شاخص‌های اقتصادی استان در سال گذشته بالای ۴۵ درصد رشد داشته که این نشانه عملکرد صحیح شهرستان‌ها به ویژه شهرستان کاشمر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: مهم ترین هدف توانمندی خروجی‌ها وایجاد اشتغال است که در سال ۹۸ کاشمر به کمک پنج معین اقتصادی با تعهد هزار و  ۶۸۸فرصت شغلی توانست۲هزار و  ۸۴ فرصت شغلی محقق سازد که عملکردی فراتر از انتظار داشت.   مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تعهد استانی امسال برای ایجاد اشتغال تعداد ۸هزار و ششصد فرصت شغلی می باشد که سهم کاشمر از این میزان ۱۸۱۸ فرصت میباشد که امیدداریم نسبت به عملکرد بالای سال گذشته امسال هم فراتر از تعهد فرصت شغلی در این شهرستان تحقق یابد.   سنجری با تاکید بر حمایت از واحد‌های آسیب دیده بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید از واحد‌های آسیب دیده براساس کد بیمه اجتماعی حمایت نمایند درسال ۹۹ مبلغ ۳۳میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از واحد‌های آسیب دیده دردست است که سهم کاشمر تعداد ۲هزارو هشتادو شش واحد می باشد و از این تعداد یک هزار و ششصد و بیست و دو واحد راننده می باشند که حتما باید تحت حمایت قرار گیرند.   مسلم ساقی فرماندار کاشمر گفت: شرایط کشور شرایط سختی است تحریم‌ها، مشکلات و کمبود‌های بودجه ای، کاهش صادرات نفت و درآمد‌های دولت واز همه مهمتر مشکل کرونا و خسارت‌های ناشی از آن در چنین شرایطی مدیران با پای لرزان به نتیجه نخواهند رسید باید جسارت مدیریتی داشته باشند تا به نتیجه مطلوبی برسند. ساقی ادامه داد: مهم ترین خدمت درحال حاضر فعال سازی واحد‌های راکد وتعطیل می باشد، امسال تعداد ۱۰ واحد تعطیل یا نیمه تعطیل داریم که باید تا پایان سال فعالیت خود را آغاز و مجددا شروع به تولید کنند.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال زایی معین اقتصادی فرصت شغلی بیکاری جوانان فرصت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد