Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالان حوزه سلامت بسیج دانشجویی و بسیج علمی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران به‌دلیل مهار ویروس کرونا در مراسمی با حضور خادمان آستان قدس رضوی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گچساران با حضور خادمان آستان قدس رضوی از جهادگران بسیج دانشجویی و فعالان خدمت‌رسانی در مهار بیماری کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران  در این مراسم اظهار کرد: «دانشجویان بسیج دانشجویی و بسیج علمی اساتید در مبارزه با بیماری منحوس کرونا در سطح شهرستان و استان خدمات ارزنده‌ای را انجام داده‌اند.»

حسین اسماعیلی بیان کرد: «در این ایام بسیجیان در حوزه دانشجویی و اساتید با تلاش شبانه‌روزی به کار جهادی عینیت بخشیدند و با فداکاری، ایثار و ازجان‌گذشتگی با ضدعفونی معابر، تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، بسیجی‌بودن را معنا بخشیدند.

مبلغ و روحانی اعزامی از آستان قدس رضوی نیز بیان کرد: «امام رضا دوستدار همه شیعیان و محبان خود است و پیش از اینکه ما او را دوست داشته باشیم، او ما را دوست دارد و مهرورزی می‌کند.»

حجت‌الاسلام روح‌الله امامی‌پور عنوان کرد: «امام رضا عاشق من و شماست و تا او لطف نکند، نمی‌توانیم در مجلس ایشان حضور پیدا کنیم و خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم که وجود این امام همام را به ما هدیه داد و بسیار خوشحالیم که وجود مقدس حضرت ثامن‌الحجج در کشور ماست.»

وی تصریح کرد: «نوکری و عاشقی حضرت رضا خیلی قیمتی است و لحظه مرگ می‌فهمیم که چه‌قدر به درد ما می‌خورد و چه‌قدر کمک‌کار ماست.»

روحانی اعزامی از آستان قدس رضوی اضافه کرد: «یا خادمیم یا زائریم یا مجاور و از وجود مقدس امام رضا می‌خواهیم که در آن دنیا نیز همسایه او شویم؛ زیرا آخرت بدون آقاجان‌مان بسیار سخت و جانکاه است.»

در ادامه این مراسم از فعالان حوزه سلامت بسیج دانشجویی در مهار بیماری کرونا با  حضور خادمان آستان مقدس حضرت رضا(ع) تجلیل شد.

انتهای پیالم/4103/4062/

تجلیل از فعالان حوزه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به‌دلیل مهار ویروس کرونا تجلیل از فعالان حوزه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به‌دلیل مهار ویروس کرونا تجلیل از فعالان حوزه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به‌دلیل مهار ویروس کرونا تجلیل از فعالان حوزه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به‌دلیل مهار ویروس کرونا تجلیل از فعالان حوزه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به‌دلیل مهار ویروس کرونا تجلیل از فعالان حوزه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به‌دلیل مهار ویروس کرونا تجلیل از فعالان حوزه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به‌دلیل مهار ویروس کرونا تجلیل از فعالان حوزه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به‌دلیل مهار ویروس کرونا تجلیل از فعالان حوزه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به‌دلیل مهار ویروس کرونا تجلیل از فعالان حوزه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به‌دلیل مهار ویروس کرونا

منبع: آنا

کلیدواژه: بسیج دانشجویی حسین اسماعیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران خادمان آستان قدس رضوی فعالان حوزه سلامت بسیج علمی اساتید آستان قدس رضوی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر ثبت هر چه سریع‌تر انبارها و مراکز نگهداری کالای فعالان اقتصادی در سامانه مناطق آزاد، گفت: مراکزی که ثبت نشوند، پلمب می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مسعود مورموگویی امروز با اعلام این خبر به رسانه‌ها، اظهار داشت: با توجه به تاکید رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان رئیس کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در این منطقه آزاد، تمام تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم تا تاریخ 11 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت انبارها و مراکز نگهداری کالاهای خود در سامانه کشوری اقدام کنند.

وی از تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم درخواست کرد در این بازه زمانی نسبت به بارگذاری کامل اطلاعات درخواستی در سامانه Wms.freezones.ir اقدام کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: براساس اختیارات کارگروه ارتقا سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز، انبارها و مراکز نگهداری کالاهای فعالان اقتصادی ثبت نشده در سامانه مناطق آزاد پلمب می‌شوند.

مورموگویی تاکید کرد: فعالان یاد شده با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و به قید فوریت، تمام انبارها یا مراکز نگهداری کالاهای مرتبط با فعالیت خود را در سامانه اعلام شده به صورت کامل ثبت کنند.

وی یادآور شد: بدیهی است ارائه خدمات آتی سازمان منطقه آزاد به فعالان اقتصادی منوط به ثبت اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالای آنان در سامانه یاد شده است و در غیر این صورت کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز موظف است براساس اختیارات قانونی محوله و با دستور مقام قضایی نسبت به پلمب انبارهای ثبت نشده در سامانه اقدام کنند.

ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا، خاطرنشان کرد: تمام تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم باید مدارک مربوط به تائیده انبارهای خود شامل ثبت نام در سامانه Wms.freezones.ir را به همراه اجاره‌نامه یا سند انبار و تائیدیه کد پستی با کاربری تجاری، انبار، کارگاه و خدماتی بودن مکان از اداره پست و مجوز مرتبط دارای اعتبار از سازمان منطقه آزاد قشم را به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تحویل دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده