Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تظاهرات خشم در محکومیت معامله قرن و الحاق کرانه باختری از ساعاتی پیش در مناطق مختلف اراضی فلسطین آغاز شده است. تاریخ انتشار: 15:32 - 11 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۸۹۰

خبرگزاری میزان – تظاهرات مردم فلسطین در محکومیت طرح به اصطلاح صلح آمریکا موسوم به «معامله قرن» و طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی روز چهارشنبه، ۱۱ تیر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پیش از این گروه‌های فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری با صدور فراخوانی، خواستار برگزاری تظاهرات علیه طرح «معامله قرن»، در روز رونمایی از این طرح شدند.

 

 

شرکت کنندگان در این تظاهرات در غزه با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، ضمن اعلام مخالفت با طرح رژیم صهیونیستی مبنی بر الحاق کرانه باختری، بر حقوق خود تاکید کردند.

«سعدی عابد»، عضو دفتر سیاسی حزب «فدا» طی سخنانی در این تظاهرات تاکید کرد که مردم فلسطین تمامی طرح‌های رژیم صهیونیستی را به شکست خواهند کشاند.

همچنین رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در این تظاهرات شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: هشدار مقاومت فلسطین درباره اجرای طرح الحاق فراخوان گروه‎های فلسطینی برای تظاهرات علیه معامله قرن

 

این در حالی است که سه شنبه شب شبکه تلویزیونی «کان ۱۱» رژیم صهیونیستی، در گزارشی، نقشه‌های مربوط به طرح الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی را منتشر کرد.

 

 

این طرح که بر توسعه مناطق اطراف کرانه باختری نیز تاکید دارد، ۲۰ شهرک صهیونیست نشین را نیز شامل می‌شود که در طرح به اصطلاح صلح «معامله قرن» به آنها اشاره‌ای نشده است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین حماس رژیم صهیونیستی معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله مقاومت با یورش نیروهای اشغالگر در شمال کرانه باختری

همزمان با عملیات نظامی جاری در شهر دیرالغصون در طولکرم، تک تیراندازان ارتش اشغالگر به طور بی‌دهدف دست به تیراندازی زدند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد که تیراندازی زمانی رخ داد که نیروهای اشغالگر در حال تفتیش اطراف خانه محاصره شده در شهر دیر الغسون در طولکرم در کرانه باختری بودند.

این خبرنگار خاطرنشان کرد ارتش اشغالگر ادعا می‌کند که کسانی که در این خانه هدف قرار گرفتند، عملیاتی را در نوامبر گذشته انجام دادند که منجر به کشته شدن یک شهرک نشین شد.

گردان‌های شهدای الاقصی - طولکرم نیز از درگیری‌های شدیدی با نیروهای اشغالگر خبر داد  که با مسلسل و مواد منفجره به شهر دیرالغصون در طولکرم در شمال غربی کرانه باختری یورش بردند.

طبق گزارش المیادین، نیروهای اشغالگر همزمان با درگیری با مقاومت، خانه‌ای را در شهر دیرالغصون محاصره کردند. سپس لودرهای اشغالگران شروع به تخریب خانه محاصره شده کردند.

روز گذشته، نیروهای رژیم صهیونیستی به شهر حلحول در شمال الخلیل یورش بردند و شوکر و گاز سمی شلیک کردند و منابع محلی از درگیری بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در اردوگاه العروب الخلیل خبر دادند.

نیروهای اشغالگر همچنین به شهر دورا در جنوب الخلیل در کرانه باختری یورش بردند و مجددا شوکر و گاز اشک آور سمی شلیک کردند.

نیروهای اشغالگر پیش از عقب‌نشینی به سمت برج نظامی در محله خرسا در جنوب شهر، گشت زنی‌های خود را در نقاط مختلف شهر انجام دادند.

همچنین نیروهای رژیم صهیونیستی به مناطق قیزون، تقاطع شعابه و وادی الهریه، علاوه بر شهرک سعیر، در شمال الخلیل، یورش بردند و به روستای الریحیه در الخلیل نیز حمله و خانه‌ای در جنوب الخلیل را تخریب کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • مقابله مقاومت با یورش نیروهای اشغالگر در شمال کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک از آغاز جنگ اسرائیل