Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@01:55:27 GMT

بی تابی ستاره یوونتوس برای حضور در بارسا

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۶۶۸۱

بی تابی ستاره یوونتوس برای حضور در بارسا

ستاره بوسنیایی جدید باشگاه بارسلونا پیوستن به این باشگاه را رویایی خواند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میرالم پیانیچ ستاره بوسنیایی روز گذشته با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۶۰ + ۵ میلیون یورو از یوونتوس به بارسلونا پیوست. رقم فسخ او نیز ۴۰۰ میلیون یورو است و با پایان کار یوونتوس در فصل جاری، رسما راهی بارسا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جای او آرتور ملو از بارسا به یوونتوس پیوست.

پیانیچ سال ۲۰۰۷ در متز فرانسه بود که فوتبال در سطح اول اروپا را شروع کرد و سپس پیراهن لیون را به تن کرد. او از سال ۲۰۱۱ راهی رم شد و در ۴ سال گذشته نیز برای یوونتوس بازی می کرد.

پیانیچ در اولین مصاحبه خود پس از پیوستن به بارسا به وبسایت فدراسیون فوتبال بوسنی گفت:

« بسیار خوشحالم و به خودم افتخار می کنم. بارسا یکی از بهترین باشگاه های دنیاست و حد نهایت برای هر فوتبالیستی. این رویایی بود که به حقیقت پیوست. خیلی خوشحالم نه فقط برای خودم که برای خانواده و نیز مردم کشورم بوسنی هرزگووین. هرگز فراموش نمی کنم که از کجا آمده ام.»

پیانیچ ادامه داد:

« موفقیت به سادگی به دست نمی آید و نتیجه کار، تلاش و فداکاری زیاد است. این هم یک آزمون و چالشی جدید برای من است و می خواهم از آن موفق خارج شوم. بی تاب بازی برای بارسا در نوکمپ هستم و برای آن لحظه شماری می کنم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس بارسلونا آرتور ملو آرتور ملو بارسلونا میرالم پیانیچ یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا