Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به استنکاف چندین ساله کلینیک سینااطهر از اجرای دستورالعمل آتش‌نشانی گفت: در بازدید امروز مشاهده کردیم که گویا سیستم اطفای حریق این ساختمان در حال نصب بوده است. - اخبار اجتماعی -

محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزای تسنیم، با اشاره به حادثه شب گذشته در کلینیک سینا اطهر اظهار کرد: صبح امروز بنده بازدیدی را از این ساختمان داشتم و در حین بازدید گپ و گفت‌وگویی را نیز با کارشناسان آتش‌نشانی و همچنین مسئولان شهرداری منطقه یک داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آنچه در این بازدید عنوان شد این بود که در سال 94 دستورالعمل آتش‌نشانی به مدیران کلینیک ابلاغ شده اما اقدامات مؤثر از سوی مسئولان کلینیک صورت نگرفته و در نهایت مجددا در سال 96 این موضوع به مسئولان کلینیک اعلام می‌شود اما باز هم مسئولان کلینیک از آن استنکاف می‌کنند و توجهی به آن نمی‌کنند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در سال 97 و با توجه به عدم رعایت مسائل ایمنی از سوی مسئولان کلینیک شهرداری تهران اقداماتی را برای پلمب این مجموعه انجام می‌دهد که در این زمینه مسئولان کلینیک اعلام می‌کنند که اقداماتی را در اسرع وقت برای نصب مسائل ایمنی در کلینیک انجام خواهند داد.

وی گفت: براساس آنچه در بازدید امروز به بنده اعلام شد گویا سیستم اطفای حریق در این بنا در حال نصب بوده است اما سیستم اعلام حریق در این بنا نصب شده بوده است.

هاشمی با اشاره به اینکه تمام اظهاراتی که گفته می‌شود برمبنای بازدید میدانی و صحبت‌های اعلام شده از سوی سازمان آتش‌نشانی است گفت: باید منتظر گزارش نهایی و دلیل یا دلایل این آتش‌سوزی باشیم و این موضوع به زمان نیاز دارد و قطعا شورای شهر تهران پس از اخذ گزارش مربوطه آن را به  اطلاع عموم مردم  خواهند رساند.

9 مصدوم حادثه آتش‌‌سوزی کلینیک سینا اطهر در وضعیت مناسب هستندجزئیات مرگ 18 نفر در انفجار و آتش‌سوزی مرکز درمانی سینا + تصاویراستقرار 10 دستگاه آمبولانس در محل حادثه آتش‌سوزی کلینیک درمانی شمال تهران/ تعداد مصدومین هنوز نامشخص است

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شورای شهر تهران بیشتر بخوانید... ۹ مصدوم حادثه آتش‌‌سوزی کلینیک سینا اطهر در وضعیت مناسب هستند جزئیات مرگ ۱۸ نفر در انفجار و آتش‌سوزی مرکز درمانی سینا + تصاویر آتش‌سوزی در کلینیک درمانی در شمال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر تهران کلینیک سینا اطهر شورای شهر تهران مسئولان کلینیک آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه

به گزارش خبرآنلاین، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه خبر داد.

کورش سبزعلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899052

دیگر خبرها

  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟