Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ثباتی‌مقدم با اشاره به اجرای طرح تشرف زائر اولی‌ها به اعتاب مقدسه، گفت: به همت کانون حضرت خدیجه کبری(س) طی ۳ سال زمینه تشرف ۳۱ هزار زائر اولی به زیارت امام رضا(ع) و زمینه تشرف بیش از ۸۶ زائراولی به حرم حضرت معصومه(س) فراهم شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام زهیر ثباتی‌مقدم درباره فعالیت کانون فرهنگی هنری «حضرت خدیجه کبری سلام‌الله‌علیها» در زمینه‌سازی برای زیارت زائراولی‌ها اظهار کرد: هر امام معصوم(ع) بر گردن شیعیان و محبان خود حقی دارد و درست‌ترین روش ادای آن حق، زیارت آن حضرات(ع) و معرفت به مقام آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت خدیجه کبری(س)» گفت: برای کمک به ادای این دِین از سوی مردم، با کمک خیران و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» زمینه را فراهم کرده‌ایم تا آنها که به ساحت علی بن موسی الرضا(ع) مشرف نشده‌اند، به این توفیق دست بیابند. این طرح با محوریت مساجد و ائمه جماعات اجرا می‌شود. بهترین مکان استراحت و پذیرایی برای این زائران تدارک دیده شده و یک وعده هم در مهمان‌سرای حضرت ثامن الحجج(ع) پذیرایی می‌شوند.

حجت‌الاسلام ثباتی‌مقدم درباره میزان افراد پوشش داده شده در این طرح اظهار کرد: طی سه سال زمینه تشرف 31 هزار زائر اولی به زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) و زمینه تشرف بیش از 86 زائر اولی به حرم حضرت معصومه(س) را فراهم کرده‌ایم. گستره اجرای این طرح ملی است.

وی با بیان اینکه شناسایی و معرفی این زائر اولی‌ها توسط روحانیت مساجد انجام می‌شود، گفت: از زمان شیوع کرونا اجرای این طرح متوقف شده اما بعد از عادی شدن شرایط، اجرای طرح را ادامه می‌دهیم. به ویژه آنکه در حوزه زمینه‌سازی برای تشرف زائر اولی‌ها به آستان کریمه اهل بیت(ع) تنها تشکل مجری ما هستیم.

حجت‌الاسلام ثباتی‌مقدم درباره روند اجرای توزیع گوشت میان محرومان به همت کانون فرهنگی هنری «حضرت خدیجه کبری سلام‌الله‌علیها»، خاطرنشان کرد: این نذورات قربانی در ماه ذی‌القعده به نام مقدس امام رضا(ع) میان 10 هزار خانواده در استان‌های گلستان، خراسان‌های شمالی، جنوبی و رضوی، هرمزگان و سیستان و بلوچستان از طریق شبکه کانون‌های مساجد توزیع می‌شود.

"سه‌شنبه‌های تکریم" در 25 هزار کانون مسجد سراسر کشور اجرا می‌شودسلسله نشست‌های «بانوان عاشورایی» به صورت مجازی برگزار می‌شود

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حضرت معصومه (س) دهه کرامت امام رضا (ع) بیشتر بخوانید... نماهنگ| "نجواهای عاشقانه" با نوای حسین خلجی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت معصومه س دهه کرامت امام رضا ع حضرت معصومه س دهه کرامت امام رضا ع حضرت خدیجه کبری س زائر اولی حضرت معصومه حجت الاسلام زمینه تشرف امام رضا اولی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان از اعزام ۲۵۵ نفر از زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس پس از وقفه ۹ ساله خبر داد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077073 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم