Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از شهرداری‌های منطقه جنوب غرب خوزستان درخواست کرد تا در بحث وظایف محوله در خصوص اجرایی شدن پروتکل‌های بهداشتی برای مبارزه با بیماری کرونا اهتمام بیشتری داشته باشند.

شکرالله سلمان‌زاده ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار برنا در آبادان اظهار کرد: ما واقعا به دنبال آن هستیم که روی فعالیت تخصصی‌مان در مبارزه با کووید ۱۹ تمرکز داشته باشیم اما کوتاهی برخی ارگان های متولی در بیرون از حوزه بهداشت و درمان، کار را برایمان به مراتب دشوارتر  می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: شهرداری های منطقه وظایفی را برعهده گرفته‌اند که امیدوار هستیم با اهتمام بیشتری نسبت به اجرایی کردن آنها فعالیت کنند و قطعا قصور در این خصوص باز هم بار مرجعه به بیمارستان‌ها را بیشتر خواهد کرد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: وقتی پای سلامتی و جان مردم در میان باشد لازم است هر مجموعه‌ای که گوشه‌ای از کار را برعهده گرفته است در این فضا به درستی و کامل به وظایف خود عمل کند و واقعا نباید این روزها درگیر حواشی‌ای همچون دفن متوفیان کرونایی یا گندزدایی معابر باشیم.

سلمان زاده در پایان بیان کرد: امیدوار هستیم که ارگان‌ها و سازمان‌های دیگر در چنین شرایطی کنار خانواده دانشکده علوم پزشکی آبادان باشند و از بار خستگی بیش از حد کادر بهداشت و درمان بکاهند و آرزو می‌کنیم که در آینده باز هم نیاز  نباشد که این موارد بدیهی را یادآوری نماییم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری ها شادگان دانشکده علوم پزشکی آبادان آبادان و خرمشهر کرونا ویروس کووید 19 دانشکده علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی

شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. 

بازیکنان اصلی در بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند. 

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود. 

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌