Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،  مهرداد هاشمی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: می‌خواهم بگویم در اواخر اسفند سال۹۷ اولین پیشنهاد به من برای حضور در باشگاه پرسپولیس، پیشنهاد جهت پذیرش پست مدیرعاملی باشگاه بود. از آنجایی که سالهای سال است تصمیم به پذیرش هرگونه پست مدیرعاملی در هیچ شرکت و سازمانی نداشته ام، در همان زمان نیز آن را نپذیرفته و در نهایت به عنوان عضو هیئت مدیره پرسپولیس در آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی گفت : مجالی برای گفتن بسیاری از حرف‌ها نیست و خود نیز هنوز تمایلی به گفتن آنها ندارم، اما این روزها که دوباره شاهد هستم همان عده معلوم الحال با به راه انداختن موج جدیدی از شایعات، در پی تشویش اذهان هواداران هستند لازم دانستم عرض کنم همانطور که قبلا نیز در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کردم، در طی مدت حضورم در پرسپولیس در چند مرحله پیشنهاد قبول مدیریت عاملی باشگاه شد که به همان دلیل که ذکر کردم و همچنین دلایلی دیگر از پذیرفتن آن امتناع نمودم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وجود هر مدیری که در تضاد منافع با این افراد که خود را در پوشش دلسوزان به هوادارن قالب کرده اند باشد، با زیرکی، بی شرمی و ناجوانمردانه درپی تخریب شخصیت او برآمده اما در پس ماجرا به دنبال اهداف و منافع شخصی خود هستند.

هاشمی در پایان اضافه کرد: ضمن آرزوی سلامتی برای مردم، مجددا تاکید می نمایم که در چند هفته گذشته بین بنده و وزیر محترم ورزش هیچ مکالمه، نامه نگاری یا دیداری صورت نگرفته و خود نیز هیچ برنامه و تمایلی برای پذیرش مدیرعاملی باشگاه که حتما باعث افتخار است نداشته و ندارم. لذا شایعات مرتبط با این موضوع کذب بوده و در حد امکان از کسانیکه به این شایعات دامن زده و یا در آن شریک هستند، از طریق مراجع قانونی اقدام خواهم نمود.

کد خبر 4963544

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان کمیته ملی المپیک والیبال فرهاد مجیدی فوتسال باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل پرخرج اما قهرمان در راه استقلال؟ | چه کسی جایگزین خطیر می‌شود؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد