Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح بخشودگی جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی آغاز شد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز طبق دستور بیمه مرکزی، شرکت‌های بیمه موظف شده‌اند از اول تیر تا 31 شهریور سال 99 به مدت سه ماه برای اجرای بخشودگی 100 درصدی جرائم (موضوع بند (ب) ماده 24 قانون بیمه احباری شخص ثالث) موتورسیکلت و ماشين‌آلات کشاورزی فاقد بيمه‌نامه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این بخشودگی برای بیمه‌نامه‌های یک ساله اعمال می‌شود.

با توجه به اجباری بودن بیمه شخص ثالث برای تمامی موتورسیکلت‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی، اگر صاحبان موتورسیکلت و ماشین‌آلات کشاورزی تا به حال برای خرید بیمه شخص ثالث اقدام نکرده باشند یا تمدید بیمه‌نامه آنها به موقع انجام نشده باشد، در زمان خرید بیمه موظف به پرداخت جریمه دیرکرد هستند.

اما در حال حاضر طرح ملی بخشودگی جرائم دیر کرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها فرصت مناسبی را برای موتورسواران ایجاد کرده است تا این افراد بتوانند با پرداخت حق بیمه مناسب و بدون احتساب جریمه دیرکرد، از حمایت‌های بیمه‌ای برخوردار شوند.

متاسفانه در حال حاضر حدود 10 میلیون موتورسیکلت در کشور تردد دارند که فقط 5 درصد آنها بیمه‌نامه دارند و 95 درصد آنها بدون بیمه‌نامه شخص ثالث موتورسیکلت تردد می‌کنند.

بیمه ملت نیز به عنوان یکی شرکت های پشتیان حقوق بیمه گزاران خود مجری این طرح است.شما می توانید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به نمایندگی های بیمه ملت سراسر کشور مراجعه و از مزایای این طرح استفاده کنید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: موتورسیکلت بیمه شخص ثالث بیمه ملت بیمه شخص ثالث پول نیوز پرداخت جرایم بیمه نامه ماشین آلات کشاورزی بیمه شخص ثالث بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی