Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@18:13:59 GMT

روش‌های کسب بیت کوین بدون سرمایه چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۷۹۸۴

روش‌های کسب بیت کوین بدون سرمایه چیست؟

به گزارش افکارنیوز،

بدون شک بیت کوین به عنوان طلا و پادشاه ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می‌شود. علی‌رغم تمام نوساناتی که تا کنون این رمز ارز پشت سر گذاشته‌است ، میل افراد به سرمایه‌گذاری و خرید و فروش بیت کوین بیش از پیش افزایش یافته‌است. از زمان برگزاری هاوینگ ۲۰۲۰ بیت کوین و شیوع ویروس کرونا، در حالی که بسیاری از ارزهای فیات دچار تنزل ارزش شده‌اند، قیمت بیت کوین افزایش چشمگیری داشته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متزلزل شدن بزرگترین اقتصادهای جهان، مردم را به فکر انداخته تا به دنبال یک روش بهتر برای حفظ ارزش سرمایه و چند برابر کردن آن دراز مدت باشند. خصوصاً در شرایط فعلی ایران، که ارزش ریال هر روز بیشتر از دیروز کاهش یافته و سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف مانند خانه، دلار و … به مراتب سختتر می‌شود. در این میان، بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌است. چه کسانی که سرمایه‌دار هستند و چه کسانی که سرمایه اولیه لازم برای شروع بسیاری از فعالیت‌های تجاری را ندارند!

کسب بیت کوین رایگان یا کسب بیت کوین بدون سرمایه، یکی از پر جستجوترین مطالب در گوگل است. هر روز تعداد زیادی از افراد وقت خود را با آشنایی با روشهای مختلف جهت بدست آوردن بیت کوین به صورت رایگان و بدون سرمایه اولیه می‌کنند. اما سؤال مهمی که مطرح می‌شود این است که آیا ارز دیجیتالی با این ارزش، به صورت رایگان هم بدست می‌آید؟!

آیا کسب بیت کوین بدون سرمایه امکان‌پذیر است؟

قبل از آنکه به معرفی روشهای بدست آوردن بیت کوین رایگان بپردازیم، بهتر است به این سؤال پاسخ دهیم. آیا افسانه بیت کوین رایگان سراب است یا واقعیت؟! یکی از مزیت‌های مهم بیت کوین در مقایسه با سایر روشهای سرمایه‌گذاری سنتی مانند خرید طلا یا دلار، به سرمایه اولیه زیادی نیاز نیست. گرچه روشهایی برای بدست آوردن رایگان ارز دیجیتال وجود دارد، اما شما می‌توانید با کمترین میزان سرمایه، وارد بازار خرید و فروش بیت کوین شوید. برای خرید ارز دیجیتال بیت کوین قبل از هرچیز به یکی از انواع کیف پول بیت کوین برای نگهداری این ارز نیاز دارید؛ و خبر خوب اینکه، بسیاری از این کیف پول های بیت کوین رایگان بوده و استفاده از آنها هزینه ای برای شما ندارد. پس تا اینجا برای کسب بیت کوین نیاز به ۱ ریال هزینه هم نیست!

بعد از این برای بدست آوردن بیت کوین و چندین برابر کردن سرمایه خود از این طریق، چند راه پیش رو دارید:

#      شروع سرمایه‌گذاری با حداقل مقدار سرمایه

#      خرید دستگاه استخراج

#      استفاده از روشهای مختلف برای کسب بیت کوین رایگان

در میان ۳ روش گفته شده، پیشنهاد ما استفاده از روش اول است. چرا که در این روش برای خرید و فروش ارز دیجیتال می‌توانید در یکی از صرافی‌های آنلاین ایرانی ثبت نام کرده و با ریال، بیت کوین بخرید. در نتیجه دیگر فرقی نمی‌کند که چه میزان سرمایه اولیه دارید. حتی با مبالغ کم هم امکان خرید برای شما فراهم شده‌است. در روش دوم، نیاز به یک سرمایه کلان برای خرید دستگاه ماینر است. احتمالاً هم می‌دانید که از بعد از برگزاری هاوینگ ۲۰۲۰ و افزایش سختی شبکه بلاکچین و استخراج بیت کوین نیاز به تجهیزات پرقدرت و مسلماً پر هزینه ای است! علاوه بر این، هزینه نگهداری از این تجهیزات از پرداخت هزینه برق گرفته تا خنک نگهداشتن دستگاه، بسیار بالا است که طبیعتاً برای بسیاری از ما پرداخت چنین هزینه گزافی، غیرممکن است.

اما روش سوم! روشهای مختلفی در اینترنت وجود دارد که ادعا می‌شود از طریق برخی از آنها می‌توان به بیت کوین رایگان دست پیدا کرد. اما مهمترین نکته ای که قبل از استفاده از هریک از آنها باید در نظر داشته باشید این است که هیچ‌یک به‌طور ۱۰۰ درصد قابل اطمینان نیستند و حتی اگر مورد اعتماد کامل باشند، نیاز به صرف زمان زیادی هنگام استفاده از آنها خواهد بود.

 روش‌های کسب بیت کوین بدون سرمایه

ما در ادامه روشهایی را به شما معرفی می‌کنیم. لطفاً توجه داشته باشید که هیچ‌یک از این روشها مورد تأیید ما نبوده و هیچگونه تضمینی در مورد آنها وجود ندارد!

تماشای ویدیو و تبلیغات

اولین روشی که برای کسب بیت کوین رایگان پیشنهاد می‌شود، تماشای ویدیو و تبلیغ در فاست بیت کوین است. فاست یک نوع سیستم جایزه دهی است که هم به صورت اپ و هم وب سایت فعالیت می‌کند؛ بنابراین شما باید اپ را دانلود کرده یا در وب سایت ثبت نام کنید و آدرس کیف پولی که قبلاً ایجاد کرده‌اید را وارد نمایید. نکته حائز اهمیت این است که مبلغ دریافتی از این طریق بسیار کم بوده و بیشتر از آن چیزی که تصور کنید که زمان می‌برد تا شما را به سودآوری نزدیک کند! با این حال برخی از افرادی که زمان زیادی داشته و از انجام کارهای کوچک مانند تماشای ویدیو و تبلیغ خسته نمی‌شوند، ثبت نام در فاست بیت کوین سرگرمی خوبی خواهد بود.

برنامه‌های تلفن همراه

بر اساس آمار موجود، بیش از ۵۰ درصد از افراد از تلفن همراه خود برای کار با اینترنت استفاده می‌کنند. در نتیجه استفاده از برنامه‌های مخصوصی که در ازای کار با آنها می‌توان از بیت کوین رایگان دریافت کرد، فرصت بسیار خوبی خواهد بود. برخی از این برنامه‌ها عبارت هستند از: Bitmaker, Free Bitcoins و Claim Free Bitcoin

علاوه بر این با استفاده از برخی از برنامه‌های مخصوص مانند MinerGate، می‌توان به استخراج ارزهایی مانند مونرو و بیت کوین مشغول شد. اما همان‌طور که پیشتر از این گفته شد، فرایند استخراج به انرژی بسیاری نیاز دارد. در نتیجه برای اینکه موفق به استخراج از طریق تلفن همراهتان شوید، باید هم گوشی قوی داشته باشید و هم دیگر به فکر استفاده از آن نباشید. چرا که فرسودگی دستگاه بعد از پیوستن به استخر بسیار زیاد خواهد بود.

بازی کردن

اگر اهل بازی‌های رایانه ای یا بازی با تلفن همراه هستید، پس بهتر است که هدفمند بازی کرده و در ازای زمانی که برای انجام این کار صرف می‌کنید، بیت کوین رایگان بدست آورید. بازی‌های مختلفی وجود دارد که در ازای آنها ارز دیجیتال رایگان بدست می‌آورید. برخی از محبوب‌ترین این بازی‌ها عبارت هستند از: Spells of Genesis, BitQuest و BitRunner.

نتیجه‌گیری

در این مطلب به تعدادی از روش‌های کسب بیت کوین رایگان اشاره شد. هیچ‌یک از این روشها   در کل مورد تأیید نیست. پیشنهاد می‌کنیم به جای زمانی که برای استفاده از این روشها باید صرف کنید، سرمایه اندک خود را از طریق یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، به بیت کوین تبدیل کنید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قیمت بیت کوین کیف پول بیت کوین خرید و فروش بیت کوین سرمایه اولیه ارز دیجیتال بدست آوردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به دبی با عوارض خروج از کشور رایگان

پیدا کردن پرواز مطمئن و هتل خوب و باکیفیت، کاری است که باید به باتجربه‌ها بسپارید. آژانس گردشگری نوین تراول علاوه‌بر این‌که بهترین پروازها و هتل‌ها را برای مشتریانش در نظر می‌گیرد، قول عوارض خروج از کشور رایگان را هم به شما می‌دهد. در ادامه محتوا همراه ما باشید تا به‌طور کامل با این کمپین نوین تراول آشنا شوید.

عوارض خروج از کشور رایگان با نوین تراول

طبق قانون شما باید برای خروج از کشور و سفر به کشورهای خارجی، مبلغی را براساس مصوبه هر سال، به دولت پرداخت کنید تا مجوز خروج‌تان از کشور صادر شود. اگر قصد سفر به شهر زیبای دبی را دارید، می‌توانید تور گردشگری خود را از نوین تراول خریداری کنید. کمپین عوارض خروج از کشور رایگان نوین تراول از اسفند 1402 آغاز شده و تا پایان اردیبهشت 1403 ادامه دارد؛ با خرید تور خارجی در این کمپین، مبلغ عوارض خروج از کشور را به تعداد تمام همسفران‌تان مهمان نوین تراول هستید.

در ادامه لیستی از انواع خدمات کم‌نظیر نوین تراول ارائه خواهیم داد.

سفر به دبی با نوین تراول

شما با تهیه تور دبی نوین تراول می‌توانید بلیط هواپیمای خود را از ایرلاین‌های ماهان، ایرتور، امارات، قشم ایر و فلای دبی تهیه کنید و در هتل‌های 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره در مناطق دیره، جمیرا و شیخ زاید اقامت داشته باشید. خدمات این شرکت مسافرتی و گردشگری شامل پرواز، هتل، ویزا، بیمه و حتی ترانسفر می‌شود. زمان پیشنهادی نوین تراول برای سفر به دبی، بین 3 تا 7 شب است، اما هیچ محدودیتی برای تمدید این زمان وجود ندارد و می‌توانید تا یک ماه یا حتی بیشتر در دبی اقامت کنید. تنها کافی‌ست برای هماهنگی‌های بیشتر با کارشناسان نوین تراول مشورت کنید. برای این ‌کار می‌توانید به‌راحتی با شماره 1606 تماس بگیرید.

در سفر به دبی علاوه‌بر گردش در سواحل و مراکز خرید مدرن این شهر، می‌توانید از موزه آینده بازدید کنید یا یک تفریح پرهیجان را با سافاری دبی یا پرواز با پاراگلایدر تجربه کنید.

خدمات شرکت مسافرتی و گردشگری نوین تراول

این شرکت با نام رسمی نوین سفر سپهر کهکشانی، یکی از بهترین و قدرتمندترین ارائه‌دهندگان انواع خدمات در زمینه صنعت گردشگری است. این آژانس گردشگری را می‌توان یکی از کامل‌ترین آژانس‌های مسافرتی در کشور دانست که تمامی خدمات از جمله فروش بلیت پروازهای داخلی و خارجی به‌صورت چارتری و سیستمی، رزرو هتل در سراسر دنیا، دریافت ویزا و پیک‌آپ پاسپورت، هماهنگی وقت سفارت و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد؛ به‌علاوه در مجله گردشگری نوین تراول می‌توانید اطلاعات لازم برای سفر به اقصا نقاط جهان را به دست آورید؛ از جاهای دیدنی شهرهای مختلف گرفته تا راهنمای آماده‌سازی ملزومات سفر مثل مدارک لازم برای پاسپورت و غیره.

نوین تراول؛ تجربه یک سفر خاطره‌انگیز

پیدا کردن یک هتل خوب و باکیفیت در خارج از کشور، دغدغه بسیاری از مسافران است؛ چراکه انتخاب هتل ضعیف و نامرغوب یا همراه شدن با تورهای بی‌کیفیت، می‌تواند تمام لذت یک سفر به‌یادماندنی را ضایع کند! با نوین تراول شما ریسک چنین اشتباهاتی را نخواهید داشت و اقامت در بهترین هتل‌ها را تجربه خواهید کرد. اگر به دنبال یک سفر مهیج و بی‌دردسر به شهر زیبای دبی هستید، کافی‌ست به نوین تراول اعتماد کنید تا با مدیریت حرفه‌ای تورهای خارج از کشورتان، به شما تجربه‌ای دوست‌داشتنی از سفری به‌یادماندنی با بهترین و مطمئن‌ترین ایرلاین‌های داخلی و خارجی و بهترین هتل‌های سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره ارائه دهد.

وقت را از دست ندهید؛ اگر می‌خواهید سفر خود به شهر مدرن و زیبای دبی را خاطره‌انگیز کنید، می‌توانید از خدمات این آژانس گردشگری بهره ببرید. کارشناسان نوین تراول، 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما خواهند بود.

سخن پایانی؛ سفر با عوارض خروج از کشور رایگان

آژانس گردشگری نوین تراول، امسال تورهای خارجی خود را با عوارض خروج از کشور رایگان ارائه می‌دهد. اگر قصد سفر به دبی در روزهای پیش رو را دارید، بخت با شما یار است! تا پایان اردیبهشت می‌توانید با نوین تراول تماس بگیرید و تور موردنظرتان را با عوارض خروج از کشور رایگان از این آژانس گردشگری بخرید. همین حالا با 1606 تماس بگیرید!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901261

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • سفر به دبی با عوارض خروج از کشور رایگان
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است