Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:20:31 GMT

مسی چگونه به 700 گل در بارسلونا رسید+عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۸۴۱۸

مسی چگونه به 700 گل در بارسلونا رسید+عکس

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا شب گذشته به رکورد 700 گل زده در این تیم رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا شب گذشته به رکورد 700 گل زده در این تیم دست یافت.

وی در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید و در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا به این رکورد دست یابد.

مسی اولین گل خود را در دیدار مقابل آلباسته در سال 2005 با پیراهن بارسا به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گل شماره 100 فوق ستاره آرژانتینی در بازی مقابل دیناموکیف در سال 2009 به ثبت رسید، 2 سال بعد و در آگوست سال 2011 مسی در دیدار مقابل رئال مادید گل شماره 200 خود را ثبت کرد. گل شماره 300 مسی در بازی مقابل رایو وایکانو در اکتبر 2012 زده شد.

مسی در سپتامبر 2014 در دیدار مقابل گرانادا گل شماره 400 خود را ثبت کرد و در آوریل 2016 و در رویارویی با والنسیا گل شماره 500 را وارد دروازه حریف کرد.

فوق ستاره آرژانتینی همچنین در مارس 2018و در بازی مقابل اتلتیکو مادرید گل شماره 600 را به ثمر رساند و باردیگر باز هم اتلتیکو مادرید تیمی بود که مسی گل شماره 700 خود را مقابل این تیم به ثمر رساند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی اتلتیکو مادرید رکورد فوق ستاره آرژانتینی دیدار مقابل گل شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری خارج از خانه و مهم مقابل خیرونا متحمل شکست ۴-۲ شد. این نتیجه به معنای قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود و سفیدپوشان پس از پیروزی ۳-۰ برابر کادیز و باخت امشب بارسا، قهرمان لالیگا شدند.

در این بازی ابتدا بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن به برتری رسید اما ثانیه‌هایی بعد آرتم دووبیک بازی را مساوی کرد. با اینکه روبرت لواندوفسکی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دوباره بازی را به برتری رساند، اما در نیمه دوم خیرونا با زدن سه گل به پیروزی ۴-۲ رسید.

سرخی روبرتو که نزدیک به تمدید قراردادش با بارسلوناست، ۷۹ دقیقه در این بازی حضور داشت و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت. او پس از بازی درباره شکست امشب گفت:«تیم خوب بازی می‌کرد تا اینکه نتیجه ۲-۲ شد. من عصبانی هستم چون آن گل روی اشتباه من بود. مسئول شکست من هستم. از همه عذرخواهی می‌کنم.»

او سپس درباره احتمال نایب قهرمانی در پایان فصل گفت:«متاسفانه دیگر دست خودمان نیست. فقط باید همه بازی‌هایمان را ببریم و منتظر باشیم که خیرونا امتیاز از دست دهد.»

ستاره اسپانیایی بارسا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کلی تیم در بازی امشب هم گفت:«ما مستحق باخت نبودیم. ما بازی را کنترل کرده بودیم، توپ را در اختیار داشتیم. اما پس از مساوی شدن بازی اعتمادبه‌نفس آنها بیشتر شد و ما نابود شدیم.»

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)