Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:17:34 GMT

یک نامه عجیب؛ لباس لیونل مسی در موزه ناسا! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۸۵۴۳

یک نامه عجیب؛ لباس لیونل مسی در موزه ناسا! (عکس)

نشریه اوله چاپ آرژانتین در اقدامی جالب خواهان قرار گرفتن لباس لیونل مسی در موزه ناسا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه دیشب بارسلونا با تساوی 2-2 در نوکمپ مقابل اتلتیکومادرید متوقف شد و دو امتیاز حساس دیگر را در مسیر قهرمانی از دست داد، اما این شب مهمی برای لیونل مسی بود و او موفق شد گل شماره 700 دوران ورزشی اش را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا نشریه اوله به مدیران ناسا نامه زده و خواستار تکریم موفقیت های لیونل مسی شده است.

 

در این نامه آمده است: "ناسای عزیز، ما اوله، روزنامه ای ورزشی چاپ آرژانتین هستیم. ما از طرف بیشتر مردم آرژانتین و تمام هواداران، بازیکنان و مربیان سراسر جهان این نامه را می نویسیم. لیونل مسی فاتح چندین عنوان قهرمانی شده و بارها سرنوشت ساز ظاهر شده و مهم تر از همه گل شماره 700 دوران ورزشی اش را نیز به ثمر رسانده است.

 

ما تصور می کنیم زمان آن رسیده مسی به خاطر جایگاهی که در دنیای فوتبال دارد، مورد قدردانی قرار گیرد. مسی در همه روزهای دوران ورزشی اش ثابت کرده متعلق به سیاره دیگری است و همیشه تمام هواداران، سرمربیان و بازیکنان سراسر دنیا نیز این تئوری را تایید کرده اند. به همین دلیل ما معتقدیم لباس این بازیکن فرازمینی به موزه کیپ کارناوال مربوط به ناسا تعلق دارد. لباس مسی را می توان بعد از یک تکه شهاب سنگ یا آپولو 11 یا چیزهایی شبیه به این به نمایش گذاشت. این یک اقدام کوچک برای فوتبال، اما گامی بزرگ برای بشریت خواهد بود. منتظر پاسخ تان هستیم."

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد

اتفاقات فوتبالی در لیگ برتر گاهی به قدری عجیب است که کسی فکر نمی‌کند واقعی باشد اما این رخدادها فقط در ایران مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و شمس آذر قزوین که یکشنبه شانزدهم اردیبهشت در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار شد، لباس تیم میزبان در بین دو نیمه تغییر کرد و از رنگ آبی به رنگ سفید درآمد.

در حالی که در جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های گل گهر و شمس آذر در سالن پیامبر اعظم (ص) سیرجان و با حضور مسؤلین برگزاری مسابقه مقرر شد گل گهر با لباس آبی به مصاف مهمان سبز پوش برود، اما با شروع نیمه دوم سیرجانی‌ها با لباس سفید وارد زمین شدند.

هیئت فوتبال شهرستان سیرجان در اطلاعیه‌ای پس از بازی اعلام کرد: در نیمه اول گل گهر با لباس آبی و آذر شمس به لباس سبز به مصاف هم رفتند که به دلیل شباهت رنگ لباس‌های دوتیم اول خواسته شد تیم مهمان لباسش را تغییر دهد چون کیت لباس دوم همراه بازیکنان این تیم نبود، گل گهر با لباس سفید نیمه دوم را بازی کرد.

مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز شب گذشته در نشست خبری بعد از دیدار دو تیم، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد تغییر رنگ لباس بازیکنان تیم، گفت: تغییر رنگ لباس به دلیل دید دوربین و شباهت رنگ‌ها در تصاویر دوربین اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه تیم مهمان همیشه باید دو دست لباس داشته باشد، افزود: گل گهر هم می‌توانست همان لباس را داشته باشد و اجازه ندهد تیم مقابل هم لباس اول را بپوشد چون مشکل آن‌ها بود که لباس دوم به همراه نداشتند اما ما به احترام هواداران و دوربین لباس را عوض کردیم.

کد خبر 751079

دیگر خبرها

  • سوتی عجیب و جالب هنگام مصاحبه در لیگ آرژانتین / فیلم
  • عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم
  • یک بام و دو هوا: تغییر عجیب لباس بین نیمه!
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • ابتکار ناسا به المپیک پاریس می‌رود!
  • یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود!