Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آمار های موجود سه هزار و ۶۴۰ خدمت به بیماران صعب العلاج ، خاص و سالمندان بیمار نیازمند مراقبت در منزل در قالب هزینه های درمانی ، تهیه تجهیزات پزشکی و هزینه نگهداری سالمندان در سال گذشته ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ هدایت صفری ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با رائه گزارشی از خدمات این نهاد به بیماران خاص ، صعب العلاج و سالمندان بیمار نیازمند مراقبت در منزل در سال گذشته ، گفت : بر اساس بررسی های انجام شده ۷۲۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان دارای بیماری های خاص و صعب العلاج بوده و تأمین هزینه های بهداشتی و درمانی مورد نیاز این گروه از جامعه هدف در اولویت خدمات این نهاد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با همین نگاه و به منظور کمک به تأمین هزینه های بهداشتی و درمانی بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان سه هزار و ۶۴۰ خدمت به این گروه از جامعه هدف این نهاد در طول سال گذشته ارائه شده است ، افزود: خدمات ارائه شده به این گروه از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در قالب هزینه های درمان مکمل ، تهیه تجهیزات مورد نیاز از قبیل ویلچر،تخت و تشک طبی، پوشینه، واکر، عصا و... و هزینه نگهداری سالمندان نیازمند مراقبت در منزل بوده است.

به نقل از سایت خبری کمیته امداد ، صفری با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد و ۶۵ میلیون تومان به منظور ارائه خدمات بهداشتی ، درمانی و مراقبتی بیماران خاص و صعب العلاج در سال گذشته هزینه شده است ، ادامه داد: منابع مورد نیاز برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این گروه از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان از محل منابع و اعتبارات این نهاد و هم افزایی آن با کمک های مردمی تأمین شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صعب العلاج مدیرکل کمیته امداد استان زنجان هزینه های درمانی کمیته امداد استان زنجان گروه از جامعه هدف صعب العلاج سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان

سیدمسعود حسینی در آغاز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر همدان گفت: بر اساس بازخورد‌هایی که از انجام طرح هاب پیاده‌راه‌سازی قبلی داشتیم ارزیابی تاثیرات اجتماعی آن را در اجرای طرح پیاده‌راه باباطاهر آغاز کردیم.

او با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است، گفت: نظرات کسبه، ساکنان و بهره‌برداران این خیابان مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر طرح‌ها نیز پس از انجام این طرح با این روند اجرا می‌شود.

شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند، گفت: امسال با اقداماتی که شهرداری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و بودجه عمرانی که در این حوزه مصوب شده، شهر برای حضور گردشگران زیبا می‌شود.

حسینی با اشاره به آغاز جداره‌سازی در میدان امام خمینی (ره)، خیابان بوعلی و اکباتان گفت: هدف ما توسعه گردشگری در شهر همدان است و امیدواریم آنچه نیاز شهر همدان بوده در این زمینه اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند