Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:51:14 GMT

چرا لواندوفسکی جانشین رونالدو در رئال مادرید نشد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۹۱۱۱

چرا لواندوفسکی جانشین رونالدو در رئال مادرید نشد؟

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ از دلایل عدم انتقال به رئال مادرید سخن گفت.


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در چند مقطع برای خرید رابرت لواندوفسکی اقدام کرد که آخرین آن در تابستان سال 2018 و بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم بود. اما لواندوفسکی در مصاحبه با بیلد مدعی شد از رد این پیشنهاد پشیمان نیست و بایرن همیشه از او حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "در آن زمان گمانه زنی های زیادی وجود داشت. رئال مادرید یک باشگاه بزرگ است و البته که من به این انتقال فکر کردم، اما در نهایت در بایرن ماندم و حالا از این تصمیم پشیمان نیستم. ما یک خانواده هستیم و این باید هرگونه تردیدی را از بین ببرد. من در مونیخ خوشحال هستم. من 100 درصد و با تمام وجود بازیکن بایرن هستم و با این تیم شناخته می شوم. می دانم که این باشگاه چقدر پشت سر من ایستاده است.

 

 

در ماه آگوست 32 ساله می شوم اما خودم را بازیکن 27 یا 28 ساله و شاید حتی کمتر احساس می کنم. من می خواهم سال ها در بالاترین سطح بازی کنم و تمام تلاشم را برای رسیدن به این هدف انجام خواهم داد. من برای خودم محدودیتی نمی بینم و می توانم حتی بهتر از این هم هم باشم. احساس نمی کنم به تمام پتانسیل خود رسیده ام و در این فصل 90 درصد قدرتم را نشان ندادم.

 

شانس بایرن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار از سال 2013؟ صادقانه من این فصل را یک فرصت بزرگ می دانم که بتوانیم در لیگ قهرمانان به موفقیت برسیم. تیم فضای خوبی دارد و ما شیمی خوبی بین خودمان احساس می کنیم."

روبرت لواندوفسکی رئال مادرید کریستیانو رونالدو یوونتوس بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی رئال مادرید کریستیانو رونالدو یوونتوس بایرن مونیخ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد

مدافع ۳۰ ساله بایرن مونیخ در بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل گوئریرو که در جریان شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان دچار مصدومیت شد و در دقیقه 17 جای خود را به لئون گورتسکا داد، به نظر می‌رسد نمی‌تواند در بازی‌های باقیمانده فصل جاری برای باواریایی‌ها به میدان برود.

باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای در تشریح آخرین وضعیت مدافع چپ خود اعلام کرد؛ رافائل گوئریرو از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت رباط و کپسول شده است و در بازی‌های پیش رو غایب خواهد بود.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

به این ترتیب این مدافع پرتغالی به طور حتم بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. شاگردان توخل در حالی چهارشنبه شب در برنابئو به مصاف رئال می‌روند که در بازی رفت به تساوی 2-2 مقابل این تیم دست یافتند.

بایرن پس از بازی با رئال مادرید، تنها دو بازی دیگر در بوندس‌لیگا مقابل تیم‌های ولفسبورگ و هوفنهایم خواهد داشت و پرونده این فصل برای‌شان بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید