Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سیدمحمد جعفر امامیان مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه با تجلیل از ماه‌ها رشادت و مجاهدت کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا گفت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا، خادمان رضوی نیز بنابر بر وظیفه‌ای که در قبال جامعه دارند، اقدام به حضور فعال در تمامی عرصه‌های مبارزه با این بیماری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : خادمیاران تخصصی در بیمارستان‌ها حضور یافته و مابقی خدام در عرصه‌های مختلف ضدعفونی اماکن عمومی، کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش و ... در این مدت خدمات رسانی کرده و این اقدامات جهادگرانه همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به شروع طرح نسیم مهر رضوی در دوران شیوع کرونا افزود: در این طرح خدام رضوی در بیمارستان‌ها حضور پیدا کرده و از کادر بهداشت و درمان تقدیر می‌کنند که این امر نقش موثری در ارتقا روحیه کادر درمان دارد.

امامیان به اجرای طرح مواسات و همدلی هم اشاره کرد و افزود: در این طرح که از امسال شروع شده و بویژه در ماه مبارک رمضان با استقبال خوبی همراه شد، دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در دستور کار قرار دارد که خوشبختانه در راستای اجرای این طرح بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان استان توزیع شد.

او ادامه داد: امروز هم حداقل کاری که می‌توانستیم در راستای تقدیر از کادر بهداشت و درمان داشته باشیم این بود که در جمع آن‌ها حاضر شده و همراه با خادمان رضوی از تلاش مجاهدانه آن‌ها تقدیر کنیم.

این مسئول گفت: حضور پرچم مطهر امام رضا (ع) که، ولی نعمت تمام ما ایرانیان هستند می‌تواند انرژی مضاعفی به جهادگران عرصه سلامت ببخشد و توان آن‌ها را برای مبارزه با این بیماری تقویت کند.

حجت الاسلام زحمتکش به نیابت از خادمان رضوی در این مراسم از زحمات کادر بهداشت و درمان استان تقدیر کرد وافزود: پیامبر اکرم (ص) حدیثی دارند که مضمون آن این است که اگر فردی شبی را در کنار بیماری سپری کرده و در درمان درد او تلاش کند، ثواب لحظه لحظه آن به عنوان یک مجاهد در راه خدا نوشته می‌شود.

او به تشابه ویروس کرونا با ویروس گناه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بسیار تلاش می‌کنیم که از ورود این ویروس به بدن پیشگیری شود و به جای حالت دفاعی، حالت تهاجمی گرفته و با استفاده از ماسک و دستکش و تقویت سیستم ایمنی تلاش داریم مانع ورود ویروس به بدن شویم. ویروس گناه هم به همین شکل است و باید برای مقابله با این ویروس هم راه پیشگیری را در پیش بگیریم و باید سیستم ایمنی معنوی خود را در برابر آن تقویت کنیم.

او افزود: یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت سیستم ایمنی معنوی، ارتباط با ائمه اطهار (ع) است و در میان این بزرگوران امام رضا (ع) برای ما ایرانیان جایگاه خاصی دارد و می‌توانیم از این امام بزرگوار کمک بگیریم.

زحمتکش ادامه داد: وجود پرچم مطهر تنها یک بهانه است و این پرچم تنها سفیری از جانب امام رضا (ع) است و بهانه‌ای برای ارتباط با آن حضرت است.

او افزود: امسال تبرک و بوسیدن پرچم مطهر ممنوع است. می‌دانیم دل‌های بسیاری در گرو تبرک به این پرچم هستند، اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ما در اولویت است و امیدواریم این پرچم بهانه‌ای برای تمسک جستن به حضرت رضا (ع) و ارتباط با این امام بزرگوار و انگیزه و انرژی برای کادر بهداشت و درمان باشد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس آستان قدس رضوی علوم پزشکی ویروس کرونا کادر بهداشت و درمان امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در  این آیین  بر اجرای توانمند سازی مبلغین تأکید کرد و گفت: سواد رسانه‌ای مناسب در برخورد با شبهات مهمترین چیزی است که مبلغین باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده  شناسایی معضلات فرهنگی و میزان تأثیر آن در سطح جامعه را مهم دانست و بیان کرد: استفاده مطلوب و هدفمند از ظرفیت‌های به وجود آمده می‌تواند نسبت به حل مشکلات فرهنگی مناطق کمک شایانی نماید.

 

وی به نقش ارزشمند فعالین فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: فعالان فرهنگی به عنوان بازو‌های توانمند فرهنگی در پیشبرد اهداف سازمان نقش انکار نشدنی دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده افزود: قدردانی از فعالان فرهنگی تقدیر از جهاد گران عرصه فرهنگ است که بدون هیچ چشم داشتی در امور فرهنگی مشغول جهاد هستند.

 

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی