Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس با صدور پیامی جانباختن تعدادی از بیماران و اعضای کادر درمانی کلینیک سینا را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی جانباختن تعدادی از بیماران و اعضای کادر درمانی کلینیک سینا را تسلیت گفت. 

متن پیام به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

*وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ واناالیه راجعون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*

در کمال تأسف از خبری جانکاه مطلع شدیم؛ تعدادی از بیماران و اعضای کادر درمانی کلینیک سینا متاثر از حادثه انفجار در این کلینیک دار فانی را وداع گفتند.
این ضایعه عظیم،که سنت بی بدیل امتحان و ابتلای الهی‌ست را به خانواده محترم ایشان و جامعه محترم پزشکی از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای خانواده محترم جانباختگان صبوری، شکیبایی، اجرجزیل، صلوات و رحمت الهی را مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس تسلیت جانباختگان کلینیک سینا کلینیک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی

به گزارش خبرنگار مهر، برگزارکنندگان بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رابطه با ترکیب اعزامی کاروان هر یک از کشورهای شرکت کننده مقرراتی وضع کرده اند که به نوعی دست و پای مدیران را برای اعزام کامل در هر رشته می بندد.

در ترکیب کاروان های اعزامی به بازی های المپیک، ورزشکاران بر اساس سهمیه های تخصیص داده شده جایگاه خود را دارند. بخش دیگر کاروان را اعضای کادر فنی رشته های المپیکی شامل سرمربی، مربی، سرپرست و .... تشکیل می دهند.

طبق آنچه کمیته برگزاری بازی های المپیک به آن تاکید دارد، تقریبا به ازای حدود ۵۰ درصد از کل سهمیه هایی که ورزش هر کشور کسب کرده، مجوز برای اعزام اعضای کادر فنی داده می شود. همین مساله که در برخی دیگر از ادوار بازی های المپیک هم اعمال شده بود، یکی از چالش های اصلی برای تعیین نهایی ترکیب اعزامی کاروان ایران را ایجاد کرده است.

مسئولان کمیته ملی المپیک که این روزها در مرحله ریزش کاروان ایران بر اساس ثبت نام اولیه هستند این موضوع را مدنظر دارند.

ورزش ایران تا به امروز صاحب ۳۲ سهمیه در ۹ رشته کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تیراندازی، شمشیربازی، تکواندو، قایقرانی، وزنه برداری، ژیمناستیک و دوچرخه سواری شده است.

کد خبر 6085749

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی