Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر هلاکویی عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی حوزه کتاب و کتابخوانی با حضور نماینده و فرماندار اردستان بیان کرد: برای ساخت یک باب کتابخانه استاندارد، مکانی با زیربنای سه هزار مترمربع و نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی افزود: تعمیر و بازسازی ۶ باب کتابخانه عمومی شهرستان اردستان در حال حاضر نیز ۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با اشاره به سه میلیون و ۸۰۰ هزار جلد کتاب موجود در کتابخانه‌های این استان، یادآور شد: بیش از ۵۵۰ هزار نفر عضو عادی داریم و سه میلیون جلد کتاب در سال امانت داده می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری جشنواره کتابخانه رضوی با همکاری وزرات ارشاد، بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و نهاد کتابخانه‌ها اشاره کرد و گفت: ۹۵ هزار نفر در این جشنواره شرکت کننده تا کنون داشتیم و رتبه اول کشور هستیم که تا پایان تیرماه نیز فرصت حضور وجود دارد.

هلاکویی با اشاره به برگزاری جشنواره شماره ۲ نذر کتاب پس از جشنواره رضوی، از اوایل مردادماه اضافه کرد: سال گذشته نزدیک به ۲۰۰ هزار جلد کتاب به ارزش ۳۰ میلیارد ریال جذب شد.

به گفته وی، اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت و ۳۰۰ کتابخانه، بیشترین تعداد کتابخانه را در کشور دارد.

۶ باب کتابخانه با ۱۰۰ هزار و ۲۰۰  جلد کتاب و حدود پنج هزار نفر عضو در حال حاضر در اردستان فعالیت می‌کنند.

شهرستان اردستان با جمعیت بیش از ۴۲ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها نهاد كتابخانه های عمومی کشور اردستان اصفهان کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نهاد كتابخانه های عمومی کشور اردستان اصفهان کتابخوانی نهاد كتابخانه های عمومی کشور اردستان اصفهان کتابخوانی جلد کتاب هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی