Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:14:53 GMT

اینتر در ذهن من تیم درخشان سال 2010 است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۹۸۹۵

اینتر در ذهن من تیم درخشان سال 2010 است

کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی اینتر مدعی شد این تیم در ذهن تیم درخشان سال 2010 بوده است.


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه کریستن اریکسن در روزهای اول ورود به ایتالیا نمایش چندان خوبی نداشت، اما در هفته های اخیر تبدیل به یکی از بازیکنان موثر شده و تحسین بسیاری را برانگیخته است. حالا هافبک سابق تاتنهام در مورد این انتقال و زندگی در شهر میلان صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کریستن اریکسن گفت: "بازگشت به زمین فوتبال خوب است. پروتکل بهداشتی باعث وضع قوانینی شده که به ناچار باعث می شود بازی ها را به روشی متفاوت از قبل تجربه کنیم. ما دلتنگ حضور هواداران در ورزشگاه هستیم. مربی من همیشه پدر من بوده است و او همه چیز را به من آموخت. به عنوان مثال وقتی در باغ بازی می کردم، به من می گفت کمی با پای راست و کمی با سمت چپ ضربه بزنم یا 10 پاس با پای راست من و 10 پاس با پای چپ ارسال کنم.

 

 

من به دلیل قرنطبنه خیلی شهر میلان را ندیده ام، اما تا جایی که تاکنون دیده ام باید بگویم که این یک شهر زیبا است و می توانید شور و اشتیاق هواداران به فوتبال را نفس بکشید. به خصوص حرارت حضور هواداران اینتر که می دانند وقتی در استادیوم حضور دارند چگونه شرایط بازی را تغییر دهند.

 

من می دانم از نظر آماری سطح عملکردم در انگلیس بسیار خوب بوده است ، اما من درگیر درگیر آرمار و ارقام نیستم. قبل از انتقال به سری آ، اینتر هیشه در ذهن من تیم سال 2010 که موفق شد سه گانه را فتح کند نقش بسته بود. من دستاوردهای حیرت انگیز آنها را تحسین می کردم و سپس با برخی از بازیکنان آن تیم در جام جهانی آفریقای جنوبی، جایی که فقط 18 سال بودم مواجه شدم. قدم به قدم، قصد دارم خودم را غرق در سنت این باشگاه می کنم، اما حالا زمان نگارش تاریخ جدید است."

تاتنهام اینتر میلان کریستین اریکسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام اینتر میلان کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه درخشان کاپیتان تیم ملی 18 ساله شد

به گزارش ورزش سه، وقتی نخستین‌بار برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به میدان رفت، هجده سال سن داشت. سن‌وسالی که برای همه جوان‌ها عصری در آغاز دوران فوتسالی به شمار می رود ولی او با پیراهن تیم ملی به شکوفایی رسیده و هرگز آن جامه مقدس را از تن در نیاورده. او در اولین نبرد ملی در پیروزی پرگل مقابل ترکمنستان با چهارده گل نقش داشته و یکی از گل‌ها را به ثمر رسانده. با همان تبسم همیشگی و بازیگوشی‌های کودکانه در جوانی‌اش. آن روز، برای علی‌اصغر، هم بالاترین قله بود و هم آغازی برای قصه‌های پریان گونه. داستانی به بلندای هجده سال و حتی بیشتر از آن. او نسل به نسل، فصل به فصل و از عصری به عصری دیگر ادامه می‌داد.  افتخارات مفرط این سال‌ها سد راهش نشد و هرگز طعم تلخ عقده‌ی ضعیف بودن و نزول کردن را نچشید. همیشه آن بالای بالا بود. بهترینِ بهترین‌ها. بعد ها او را مردی برای همه فصول می‌خواندند و می‌گفتند علی‌اصغرحسن زاده تا چهل‌ویک سالگی در وسط ماجرا، وسط میدان و نمایش‌ها می‌ماند.

پنج قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به معنای پرافتخارترین بازیکن این روزها. در سی وهفت سالگی نقش تعیین کننده‌ای را در نخستین قهرمانی شمسایی در نقش مربیگری تیم ملی داشت. وقتی حسن‌زاده راه می‌رفت، همه راه می‌رفتند. وقتی حسن زاده به گوشه‌ای خیره می‌شد، خیلی‌ها خیره می‌شدند. وقتی او لب به سخن گشود، همه سکوت می‌کردند. وقتی او توپی را به تور می‌چسباند، همه حیرت می‌کردند. زمانی که او خوشحالی پس از گلش را به اجرا در می‌آورد، همه دور مرد الهام‌بخش خود حلقه می‌زدند و به آغوش می‌کشیدند.

رسانه‌ها تلاش کردند حالت او را پیش از ضربه‌‌ی جادویی پنالتی‌اش به قرقیزستان را با دقت تعریف کنند. اینکه حسن‌زاده شق‌ و رق و بدون دورخیز ایستاده و دست‌هایش را حلقه زده پایین کمرش. سپس توپ را چرخانده به کنج دروازه. حالت پای او جای دیگری را نشانه رفته، اما توپ مسیر دیگری را پیموده. بازیکنان قرقیزستان میخکوب شده‌اند و تماشاگران مات و مبهوت مانده‌اند. چرا و چگونه توپ در جای دیگر آرام گرفته و قرار بوده سوی دیگری را می‌رفته. شبیه به آبی که بر خلاف مسیر رودخانه به حرکت در آمده. یک گل استثنایی تمام عیار که تا سالیان سال به تصویر کشیده می‌شود.

واقعیت این است که کمتر ستاره‌ای را با کیفیت او شناخته‌ایم و درخشش در جام ملت‌های آسیا بازتابنده این کیفیت است. سوالاتی جلب نظر می‌کند که آیا حسن زاده تا چهل‌ویک سالگی می‌تواند به همین نمایش های خود ادامه بدهد؟ سپس به عملکرد او در جام جهانی آینده چشم خواهیم دوخت.

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • قصه درخشان کاپیتان تیم ملی 18 ساله شد
  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • کدام کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ غمگین تر شده‌اند؟ (+ اینفوگرافی)