Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه وضعیت قرمز استان و افزایش آمار مبتلایان به کرونا نگران کننده است از این خبر داد که علاوه بر محدودیت های اعمال شده از هفته قبل، درخواست محدودیت های جدید نیز به ستاد ملی ارائه شده که به زودی مشخص خواهد شد.

محمدمهدی شهریاری در عصر امروز چهارشنبه یازدهم تیر در چهل و هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با قدردانی از تلاش کادر درمان، پرستاران و نیروهای خدماتی حوزه سلامت و تسلیت درگذشت جانباختگان حادثه کلینیک سینا در تهران، از تحقق پیش بینی های وزارت بهداشت در خصوص افزایش مبتلایان به کرونا در استان از هفته قبل و هفته آینده خبر داد و گفت: برای خروج از این وضعیت چاره ای جز رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نداریم، برای اجرای دقیق پیشگیری همه مسئول هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا زمانی که مردم با تدابیر اندیشیده شده همکاری نکنند نمی توان به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا امیدوار بود.

شهریاری استفاده از ماسک را راهکاری موثر در پیشگیری از ابتلا به کرونا دانست و گفت: سازمان صنعت،معدن و تجارت باید تدابیر لازم برای دسترسی آسان مردم به ماسک را فراهم سازد.

به گزارش ایسنا، استاندار آذربایجان غربی فعال سازی کمیته های ستاد استانی، توجه به بحث تبلیغات و اطلاع رسانی و اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی در ادارات و بانک ها را نیز مورد تاکید قرار داد و از سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست تا برای تامین نیازهای اطلاع رسانی مقابله با کرونا اعتباری را تخصیص دهد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس فاصله گذاری هوشمند ماسك آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر. سرهنگ تقی نجمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: در طول یکسال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح، بهسازی پل‌های روستایی و ترمیم خانه‌های عالم، اعزام ۶١٠٠ گروهای جهادی در سطح استان و دهها برنامه ریز و درشت انجام گرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: همچنین در این مدت یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده، پرداخت ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی ۴٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی انجام شده است.

وی تاکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امامان جمعه، نشست خبری، دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: با بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست.

کد خبر 6097049

دیگر خبرها

  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند