Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@03:01:18 GMT

شهردار رشت تذکر گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۰۱۲۰

شهردار رشت تذکر گرفت

رئیس شورای اسلامی رشت به شهردار به دلیل عزل حدود ۳۰ مدیر باسابقه و با تجربه شهرداری این کلانشهر تذکر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل حاجی پور عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی رشت اظهار کرد: این موضوع را چندین بار دوستانه به شهردار متذکر و مکتوب اعلام کردم اما امروز باید این مهم را در صحن شورا بیان و به وظیفه ام به درستی عمل نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تاکنون حدود ۳۰ نفر از مدیران شهرداری رشت توسط شهردار عزل شدند در حالی‌که می‌توانستیم از تجارب و توانمندی آنان همچنان بهره مند شویم.

وی خاطر نشان کرد: هنر این است که از تجربه‌های نیروها و مدیران خود بهره مند شد نه اینکه آنها را کنار گذاشت، برای تجربه این افراد هزینه شده بنابراین باید از تجارب آنان بهره برد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت ادامه داد: به شهردار رشت تذکر می‌دهم باید از مدیرانی که برکنار شده‌اند استفاده شود، نمی‌گویم در کجا، شهردار بهتر می‌داند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تأخیر یک ساعت و ۱۰ دقیقه‌ای در برگزاری جلسه امروز شورای اسلامی رشت به دلیل به حد نصاب نرسیدن اظهار کرد: باید به وقت احترام بگذاریم و در ساعت تعیین شده در جلسات شورا حضور یابیم.

بر اساس گزارش ایرنا؛ یکی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به سفر روز گذشته سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به گیلان گفت: صندوق پژوهش و فناوری استان در این سفر آغاز به کار کرد ضمن اینکه عملیات اجرایی اولین کارخانه نوآوری آغاز شد که هر دو کار ارزشمندی است.

رضا رسولی افزود: باید بسترهای لازم برای نخبگان گیلان و ماندن آنان در شهرشان را فراهم کرد و از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آنان بهره شد.

کد خبر 431631

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر شورای شهر رشت تذکرات شهردار رشت شهرداري رشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد

 جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹ صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز " برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

۱۲ جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد؛ این جلسه برخلاف جلسات قبل فقط با حضور خبرنگاران برگزار شد.

محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز گفت: این‌ جلسه نیز مانند جلسات گذشته به حد نصاب نرسید در حالی که به دوستان اعلام شده بود به دلیل رسیدگی به برخی از لوایح شهرداری در جلسه حاضر شوند.

او  افزود: ما به دنبال رفع مسائل و مشکلات شهر هستیم اما دوستان این بار نیز حضور نیافتند و ختم جلسه امروز را اعلام می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد