Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین که عصر امروز برگزار شد بیان کرد :ماسک زدن احترام به حقوق دیگران وتلاش برای حفظ سلامت مردم است ومقام معظم رهبر ی نیز به لزوم استفاده از ماسک تاکید داشتند .

وی تصریح کرد : 17 محدودیت وممنوعیت جدید از شنبه 14 تیرماه برای مهار ومقابله با کرونا در استان اعمال می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه افزود : کرونا را نباید در بیمارستانها مدیریت کنیم وپیشگیری بر این مهم مقدم است در واقع مهار وکنترل کرونا بستگی به رفتار مردم دارد وبا مشارکت بیشتر برای انجام توصیه های بهداشتی می توانیم خسارتها را به حداقل برسانیم .

استاندار کرمانشاه باشاره به اینکه با توصیه نمی شود کرونا را کنترل کرد ودر برخی موارد باید قانون اعمال شود اظهار نمود : عمده ترین مشکلات ما در برگزاری مراسم های ترحیم ،عروسی ودور همی هاست .

وی اضافه کرد : هر نوع ماسکی انتقال بیماری را کاهش می دهد نیازی به ماسک گران قیمت نیست .

این مقام مسئول پنهان کردن بیماری ها وعدم رعایت دستورالعمل ها علت اصلی افزایش تعداد مبتلایان کرونا ذکر نمود .

هوشنگ بازوند گفت : رفع مشکل دفن زباله ومدیریت پسماند شهرستان هرسین بستگی به مشارکت مردم دارد وباتوجه به مکان یابی صورت گرفته تقاضا داریم فرماندار ومسئولین شهرستان در توافقی با مردم موضوع را حل کنند .

وی بیان کرد مدیران موظف هستند پروژه های نیمه تمام را سریعا تعیین تکلیف کنند وسازمان مدیریت وبرنامه ریزی نیز از دستگاه های اجرایی براساس اولویت های تعیین شده حمایت خواهد کرد .

وی اضافه کرد :162 واحد مسکن مهر هرسین با پیگیری راه وشهر سازی استان در دهه فجر امسال به مردم تحویل داده می شود .

استاندار کرمانشاه در این جلسه به  موضوعات ساماندهی مسیر دسترسی به  مزار شهدای گمنام هرسین ،جذب وبکارگیری نیروهای مورد نیاز افراد بومی دارای مهارت ، جذب سرمایه گذاری تسهیل ومشکلات وموانع فعالیت های اقتصادی وصنعتی فعالان منطقه با همکاری میرا ث و تصفیه خانه فاضلاب شهرستان هرسین موردبررسی قرار داد .

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای اداری استانداری محدودیت شهرستان هرسین و ممنوعیت استاندار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد

وال استریت ژورنال نوشت: پنتاگون جنگنده‌ها، پهپاد‌های مسلح و سایر هواپیما‌ها را به قطر منتقل می‌کند.

به گزارش انتخاب، این تغییر مکان نیرو‌ها و تجهیزات به دنبال محدودیت‌های اعمال شده بر انجام حملات هوایی از یک پایگاه هوایی که مدت‌ها توسط ایالات متحده در امارات مورد استفاده قرار می‌گرفت، رخ می‌دهد.

امارات متحده عربی در ماه فوریه به ایالات متحده اطلاع داد که دیگر به هواپیما‌های جنگی و پهپاد‌های آمریکایی مستقر در پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی اجازه حمله به یمن و عراق را نخواهد داد.

مقامات آمریکایی گفتند که این امر، فرماندهان آمریکایی را بر آن داشته تا هواپیما‌های اضافی را به پایگاه هوایی العدید در قطر بفرستندبفرستند که محدودیت‌های مشابهی را اعمال نکرده است.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد