Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:20:27 GMT

کشف و ضبط ۴۰۰ تن گندم قاچاق در«هلیلان»

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۰۱۷۷

کشف و ضبط ۴۰۰ تن گندم قاچاق در«هلیلان»

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرداول، گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان( عج) شهرستان چرداول، ۴۰۰ تن گندم قاچاق در هلیلان کشف و ضبط شد.

اقبال گراوندی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرداول دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با تلاش‌های شبانه روزی سربازان امام زمان( عج) در اداره اطلاعات شهرستان چرداول، ۴۰۰ تن گندم قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شد و متهمین تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: این اقدام صورت گرفته موجب تشکر و قدردانی قرار گرفت؛ از همکاری و مساعدت بی‌شائبه مسوولین محترم قضایی دو شهرستان چرداول و هلیلان نیز سپاس گزاری ویژه به عمل می‌آید.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان چرداول، گفت: به کشاورزان عزیز توصیه می‌کنم به منظور فروش محصول گندم خود و خرید تضمینی آن از طریق دولت، محصول خود را فقط به مراکز خریدی که دارای کد هستند و در فصل خرید فعال و مورد تایید اداره غله سازمان جهادکشاورزی استان است تحویل دهند.

وی بیان کرد: باید مشخصات کشاورزان در سامانه پهنه بندی توسط مسوولین پهنه در مراکز مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ثبت شود که پس از طی مراحل خرید و بررسی و تایید کارشناسان ناظر و ذی‌حساب مستقر در مراکز خرید، اسامی آنان به بانک، جهت دریافت و واریز پول به حساب آن‌ها ارسال می‌شود و در غیر این صورت به هر مرکز خرید گندمی که مورد تایید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و اداره غله استان نباشد، گندم تحویل داده نمی‌شود.

انتهای پیام/ 970813

منبع: فارس

کلیدواژه: گندم قاچاق کشاورزی کشف گندم قاچاق شهرستان چرداول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار باوی گفت: از آغاز خرید گندم در این شهرستان تاکنون ۱۳ هزار تن از کشاورزان خریداری شده است.

محسن البرزی افزود: و همچنین در این مدت ۳۰۰ تن کلزا از کلزاکاران شهرستان باوی خریداری شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود در سال زراعی جدید ۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • پیش‌بینی برداشت ۳۰ هزار تن گندم مازاد از مزارع آبدانان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی