Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@18:32:37 GMT

بایدن تجمعات انتخاباتی خود را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۰۲۵۶

بایدن تجمعات انتخاباتی خود را تعطیل کرد

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از خبرگزاری فرانسه، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا تجمعات انتخاباتی خود را برگزار نمی‌کند.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد به دلیل همه گیری مرگبار کرونا در کشور و آمار بالای مرگ و میر ناشی از آن از برگزاری تجمعات انتخاباتی منصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم بایدن به لغو گردهمایی‌های انتخاباتی در حالی صورت گرفت که در آن سوی میدان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بی توجه به خطرات ناشی از تجمعات انتخاباتی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، همچنان بر تصمیم خود برای برگزاری این گردهمایی‌ها اصرار دارد. نامزد حزب جمهوری خواه در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در آمریکا چندین تجمع انتخاباتی برگزار کرد که در هیچیک از آن‌ها پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشد.

پایگاه اینترنتی نشریه واشنگتن پست اخیرا با انتشار ویدئویی از نقض فاصله گذاری اجتماعی توسط ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا همزمان با برگزاری همایش انتخاباتی شهر تالسای اوکلاهما خبر داد. بر اساس این گزارش، عوامل ستاد انتخاباتی ترامپ، هزاران برچسب را که به منظور حفظ فاصله اجتماعی روی صندلی‌های سالن سخنرانی «بی اوکی» در تالسا (محل سخنرانی) نصب شده بود، برداشتند.

عوامل ستاد انتخاباتی ترامپ در حالی دست به چنین اقدامی زده اند که مقامات بهداشت عمومی و همچنین مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) به صراحت نسبت به تجمعات بزرگ در فضا‌های بسته و رعایت فاصله ۲ متری هشدار داده‌اند.

آمریکا با ۲ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۹۶۶ نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور‌های آلوده به کرونا قرار دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: تجمعات انتخاباتی بایدن تجمعات انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی پایان می‌یابد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می‌رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است؛ لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه‌های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می‌شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزد‌ها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

دیگر خبرها

  • چرخش ۱۸۰ درجه‌ای یک کاندیدا در زنجان؛ یکباره اصلاح‌طلب شد!
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • تجمعات در آمریکا از روی انسانیت و عدالت خواهی است
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا