Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچسترسیتی پس از قهرمانی در فصل گذشته، به نخستین تیم لیگ جزیره بدل شد که در یک دهه اخیر دو بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر می‌برد؛ موضوعی که مهر تاییدی است بر ماهیت رقابتی لیگ برتر انگلیس.

«پپ گواردیولا» به تازگی گفته است که در دیدار روز پنجشنبه تیمش برابر لیورپول در ورزشگاه اتحاد، سیتیزن‌ها برای قرمزهای آنفیلد تونل افتخار خواهند بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوپ با وجود پذیرفتن این ادای احترام، به خوبی می‌داند که تیم‌هایی همچون سیتی و چلسی و منچستریونایتد، فصل آینده برای به چالش کشیدن برتری لیورپول قدرتمندتر از گذشته باز خواهند گشت.

در این بین، مرد آلمانی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: ما از عنوان قهرمانی دفاع نمی‌کنیم بلکه به عنوان بعدی حمله خواهیم کرد. تصور ما این است که در میانه راه هستیم نه پایان آن؛ در واقع پایان کار زمانی است که بازنشسته شویم.

وی ادامه داد: زمانی که فکر می‌کنید به اوج رسیده‌اید، درست لحظه‌ای است که در سراشیبی افتاده‌اید اما ما چنین حسی نداریم. صادقانه بگویم، هنوز راضی نشده‌ام. بی‌شک این دستاورد قدمی بی‌اندازه بزرگ است اما چیزی نیست که ۲۰ سال بعد، زمانی که بازیکنانم را ببینیم، در موردش با آنان حرف بزنم.

شاگردان کلوپ با ۲۳ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده صدرنشین لیگ بوده و می‌توانند رکورد امتیازی جدیدی را از خود برجای گذاشته و از رکورد ۱۰۰ امتیازی فصل گذشته سیتی عبور کنند.

کلوپ در ادامه افزود: اختلاف امتیاز وجود دارد و فکر نمی‌کنم دیگر چنین فاصله امتیازی رخ دهد؛ با این حال باید در پایان فصل ببینیم که این فاصله چقدر خواهد بود. بدیهی است که سیتی تیم برجسته‌ای است؛ یونایتد نیز در فرم قابل توجهی قرار دارد و چلسی هم همینطور. تاتنهام هم به خواب نخواهد رفت؛ شرایط برای آرسنال، لستر و بسیاری دیگر از تیم ها نیز به همین منوال است.

کلوپ هفته جاری اخبار خوبی دریافت کرد و با شنیدن خبر تعویق جام ملت‌های آفریقا به سال ۲۰۲۲، اطمینان حاصل کرد که بازیکنانی همچون «محمد صلاح»، «سادیو مانه» و «نبی کیتا» را در جریان برهه‌ای حساس در اختیار خواهد داشت.

وی در این باره نیز تصریح کرد: خوشحالم که جام ملت‌های آفریقا به تعویق افتاد اما از دلیل این اتفاق خوشحال نیستم؛ برای ما خبر خوبی است اما نه بهانه‌ای برای جشن گرفتن.

برچسب‌ها لیورپول یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس جام ملت های آفریقا پپ گواردیولا سادیو مانه محمد صلاح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس جام ملت های آفریقا پپ گواردیولا سادیو مانه محمد صلاح لیورپول یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس جام ملت های آفریقا پپ گواردیولا سادیو مانه محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و تاتنهام روز یکشنبه در دیداری حساس در چارچوب لیگ برتر انگلیس به مصاف همدیگر می‌روند. هر دو تیم در روند ضعیفی به سر می‌برند و این دیدار بهترین فرصت برای بازگشت به روزهای خوب است. آنگه پوستکوگلو که تیمش شب گذشته مقابل چلسی متحمل شکست ۲-۰ شد، در مورد شرایط تیمش صحبت کرده است.

آپدیتی از وضعیت مصدومان؟
در حال حاضر چیزی مشخص نیست. بنابراین صحبت درباره آن کمی سخت است. امروز بعدازظهر نتایج بهتری خواهیم داشت. البته فکر نکنید که چیز مهمی مشخص می‌شود اما قطعا وضعیت روشن‌تر خواهد شد.

کند شدن روند پیشرفت تاتنهام؟
هر شغلی که داشته‌ام بخش‌های سختی داشته است، گاهی اوقات در وسط، شروع و پایان. هیچ چیز من را شگفت‌زده نمی‌کند. یک باشگاه اینطور رشد می‌کند. همیشه همه چیز آرام نیست. باید از این زمان‌ها هم گذشت.

رویارویی با کلوپ؟
مطمئناً روزی او را می‌بینم که او خیلی زود دوباره به سطح اول فوتبال بازگشته است. او در چنین باشگاه بزرگی توانست سبک و فلسفه خود را به تصویر بکشد و موفقیت را به ارمغان بیاورد.

بازی یکشنبه با لیورپول؟
شرایط ما طوری است که باید این بازی و دیگر بازی‌هایمان تا پایان فصل را ببریم. متاسفانه در مقطع نامناسبی افت کرده‌ایم و شرایط برای بازگشت سخت است اما چاره‌ای جز تلاش و سخت‌کوشی برای بازگشت نداریم.

دیگر خبرها

  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم