Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@12:10:30 GMT

طعنه ترامپ به شبکه‌های معروف آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۰۵۴۱

طعنه ترامپ به شبکه‌های معروف آمریکایی

به گزارش افکارنیوز،

امروز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری به شبکه سی‌ان‌ان و ام‌اس‌ان‌بی‌سی به دلیل پایین آمدن تعداد بینندگانشان نسبت به شبکه فاکس نیوز طعنه زد.

اخبار بین الملل- ترامپ در توئیتر خود نوشت: «نمی‌توانم باور کنم چه قدر سی‌ان‌ان در آمار اخیر رتبه پایینی آورده است. سی‌ان‌ان و ام‌اس‌ان‌بی‌سی خیلی پایین‌تر از فاکس نیور قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستت درد نکنه رئیس جمهور ترامپ. فکر می کنم باید از حقوق فردو کم کنند. ام‌اس‌ان‌بی‌سی هم خیلی ضعیف عمل کرده است. همانطور که گفته بودم اخبار جعلی راه به جایی نخواهد برد.»

کریس کوئومو، خبرنگار سی‌ان‌ان است که دونالد ترامپ او را با نام شخصیت داستانی فردو در پدرخوانده خطاب کرده است. او در این ماه به طور میانگین ۲.۲ میلیون بیننده داشته در حالی که همتایان او در شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی ۳.۲ میلیون بیننده و در شبکه فاکس ۴.۳ میلیون بیننده داشته‌اند.

این در حالی است که این دو شبکه در دوره همه‌گیری ویروس کرونا و اعتراضات آمریکا به قتل جورج فلوید و نژادپرستی بیشترین میزان بیننده را به خود اختصاص داده بودند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ توئیتر رئیس جمهور آمریکا نژادپرستی دونالد ترامپ ام اس ان بی سی سی ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک: شواهدی از بیگانگان ندیده‌ایم

ایلان ماسک گفت اگر موجودات فضایی وجود داشته باشند، ماهواره‌های او آن را فاش می‌کنند.

تاکر کارلسون، مجری سابق فاکس نیوز، اخیراً دیدگاه‌های خود در مورد بیگانگان را مطرح و پیشنهاد کرد موجودات ماوراء طبیعی وجود دارند و در زیر اقیانوس و زمین زندگی می‌کنند.

ماسک در پاسخ به ویدئویی از کارلسون که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، گفت: «من هیچ مدرکی برای موجودات فضایی ندیده‌ام و با ۶ هزار ماهواره که به دور زمین می‌چرخند، فکر می‌کنم اگر بیگانگان وجود داشتند، من مطلع می‌شدم.»

ماسک در صحبت با کارلسون در سال ۲۰۲۳، زمانی که او هنوز در فاکس نیوز بود، گفت اغلب از او در مورد بیگانگان سوال می‌شود. «بسیاری از مردم از من می‌پرسند، می‌دانید بیگانگان کجا هستند؟ و فکر می‌کنم اگر کسی درباره بیگانگان روی زمین بداند، احتمالاً من هستم.» وی افزود: «می دانید، من با چیز‌های فضایی بسیار آشنا هستم؛ و هیچ مدرکی از بیگانگان ندیده ام.»

او گفت در حالی که هیچ نشانه‌ای را ندیده است که به بیگانگان اشاره کند، امیدوار است که زندگی فراتر از زمین وجود داشته باشد و آنها صلح آمیز باشند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی علوم فضایی و نجوم

دیگر خبرها

  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • ایلان ماسک: شواهدی از بیگانگان ندیده‌ایم
  • پیش‌فروش شنل نامرئی‌کننده آغاز شد: فول‌سایز ۶۰ میلیون تومان / فیلم