Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@17:15:03 GMT

تکذیب شایعات پیرامون حادثه آتش سوزی سینا مهر

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۰۵۴۸

رئیس اورژانس کشور گفت: کلینیک سینا مهر فاقد بخش پزشکی هسته ای بوده و هیچ نوع ماده رادیو اکتیو آنجا نبوده و آنچه در این باره در فضای مجازی شایعه کرده اند کذب است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  پیرحسین کولیوند در برنامه ۱۸:۳۰ دقیقه شبکه خبر با اشاره به اعزام بی درنگ تیم عملیات ویژه اورژانس به محل حادثه آتش سوزی گفت: متاسفانه با توجه به شدت حادثه ۱۸ نفر در صحنه فوت کرده بودند و یک نفر هم که بسیار بدحال بود در بیمارستان به رحمت خدا رفت که جمعا ۱۹ نفر در این حادثه جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اورژانس کشور گفت: در این حادثه ۱۵ نفر هم سرپایی مداوا شدند و ۷ نفر هم به بیمارستان‌ها اعزام شدند که البته یکی از آن‌ها بر اثر شدت ضایعات درگذشت.

کولیوند با بیان این که تشخیص علت آتش سوزی کار تخصصی سازمان آتش نشانی است گف: اگر دستگاه‌های مختلف هر کدام به به تکالیفشان عمل کنند علی القاعده نباید اجازه ادامه فعالیت به مراکز متخلف که موارد ایمنی و بهداشتی را رعایت نمی‌کنند داده شود و قطعا یکی از تکالیف، گزارش این نوع تخلف‌ها به دستگاه قضایی است.   رئیس اورژانس کشور همچنین گفت: کلینیک سینامهر فاقد بخش پزشکی هسته ای بوده و هیچ نوع ماده رادیو اکتیو آنجا نبوده و آنچه در این باره در فضای مجازی شایعه کرده اند کذب است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رئیس اورژانس کشور همچنین ضرورت آموزش مردم برای همکاری مناسب در شرایط وقوع این نوع حوادث را یادآور شد و گفت: ظرفیت مردم برای کمک رسانی در این گونه بحران‌ها بسیار خوب است به شرط آموزش و در این گونه بحران‌ها، خوب است که با برنامه ریزی منسجم یک فرد فرماندهی عملیات امداد و نجات و ... را بر عهده بگیرد.

ملکی سخنگوی آتش نشانی هم در ادامه درباره علت آتش سوزی گفت: در خصوص علت حادثه هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم و به واسطه شدت حادثه و تخریبی که صورت گرفته علت یابی ممکن است زمان بر باشد.

او با اشاره به ابلاغ اخطار به مالک یا مالکان ساختمان در چهار مرحله در فاصله سال‌های ۹۴ تا ۹۸ افزود: علی رغم ابلاغ دستور العمل‌ها متاسفانه ترتیب اثر ندادند و حتی در سال ۹۶ استنکاف کردند و در سال ۹۸ هم کار‌هایی بسیار جزئی و ابتدایی انجام دادند که کامل نبود و اصلا کارایی نداشت که اگر داشت شاید از وقوع حادثه پیشگیری می‌کرد.

منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری هم بخشی از وظیفه ممانعت از فعالیت کلینیک‌ها و مراکز درمانی متخلف را متوجه وزارت بهداشت دانست و گفت: متولیان بهداشت و درمان باید در مورد تراکم بیش از حد فضای پزشکی و درمان اغماض نمی‌کردند.   او درخصوص این که چه کسی باید به تخلف مالکان در ایمن سازی ساختمان ها رسیدگی کند گفت:  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: گفتگو ، حادثه آتش سوزی ، آتش سوزی ، بحران ، کلینیک سینا اطهر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گفتگو حادثه آتش سوزی آتش سوزی بحران کلینیک سینا اطهر رئیس اورژانس کشور آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری

محمد یساولی گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز در طبقه ششم یک ساختمان تجاری هفت طبقه شعله ور شد که حضور به موقع آتش نشانان موجب جلوگیری از سرایت آتش به طبقات دیگر ساختمان شد.

وی افزود: پس از تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ تیم‌های آتش نشانی از پنج ایستگاه آتش نشانی کرج به محل حادثه شتافتند.

رییس سازمان آتش نشانی کرج گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار و موقیعت حادثه ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه در مهار این آتش سوزی ۲۰ نفر آتش نشان حضور داشتند، اظهار کرد: دراین حادثه به کسی آسیب وارد نشد.

علت حادثه و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری