Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا امیری، چهارشنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات عمرانی روستاهای شیراز و زرقان افزود: برای رفع سریع‌تر این مشکلات، کمیته توسعه روستایی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در جلسه امروز (یازدهم تیرماه 99) مشکلات ۶ دهستان بخش مرکزی شیراز شامل، دراک، قره‌باغ، سیاخ دارنگون، بیدزرد، کفترک و داریون، دهستان‌های بخش ارژن شیراز و بخش‌های مرکزی و رحمت‌آباد شهرستان زرقان در حوزه‌های گاز، آب و راه‌های ارتباطی بررسی و تصمیم‌گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان فارس در نشست ماه آینده (امرداد) نتایج اقدامات و پیگیری‌های نهاد ذی‌ربط را برای رفع مشکلات مطرح شده، ارائه دهند.

فرماندار شهرستان شیراز ادامه داد: رفع مشکلات این روستاها نیازمند تلاش دستگاهای اجرایی، پیگیری نمایندگان مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و تخصیص امکانات و اعتبارات ملی است.

امیری، برگزاری مستمر و ماهانه این نشست‌ها و بررسی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و اشتغال شهرستان‌های شیراز و زرقان را در جلسه‌های آتی از مصوبات جلسه امروز (چهارشنبه) برشمرد.

برچسب‌ها روستائیان توسعه روستایی شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان توسعه روستایی شیراز فارس روستائیان توسعه روستایی شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک

به گزارش جام جم انلاین،رییس ستاد انتخابات فارس گفت : دور دوم انتخابات در استان برای تعیین سه کرسی باقیمانده مجلس شامل ۲ کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

اسماعیل قزل سفلی افزود: آموزش‌های لازم از طریق رسانه‌ها و در روز برگزاری انتخابات هم توسط عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای  به مردم داده می شود.
به گفته او : در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد هم انتخابات همانند مرحله نخست به شکل نیمه الکترونیک برگزار می‌شود.
قزل سفلی افزود: در دور دوم انتخابات کسانی می‌توانند رای بدهند که در دور اول در حوزه انتخابیه (شیراز و زرقان) و (مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد) رای داده‌اند و یا دور اول انتخابات در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه کشور رای نداده باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در مرحله دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابات ۸۲۳ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۵۰۰ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.
قزل سفلی اظهار کرد: بر اساس ماده ۷۳ قانون انتخابات و در چارچوب هیات بررسی تبلیغات، امکانات، تسهیلات دولتی، اماکن، سالن‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی برای امر تبلیغات پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر ۷۰ سالن، هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و افزون بر ۳۵ هزار متر مربع مکان نیز برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌ها پیش بینی شده است.
او گفت: علاوه بر امکانات پیش بینی شده، هر یک از نامزد‌ها می‌توانند یک فیلم تبلغاتی ۲۰ دقیقه‌ای برای پخش از سیمای مرکز فارس آماده کنند و همچنین یک مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان پیش بینی شده است که طی سه روز بازپخش می‌شود.
قزل سفلی افزود: سه مناظره ۹۰ دقیقه‌ای هم در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: این اقدامات علاوه بر کمک به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها، کمک می‌کند که مردم شناخت بیشتر و بهتری از نامزد‌ها داشته باشند.
در دور دوم انتخابات در این دو حوزه انتخابیه ۱۵ هزار نفر در حوزه اجرا، نظارت و حوزه تامین امنیت شعب اخذ رای فعالیت و همکاری خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بارش شدید باران در روستاهای انار