Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ برتر ایران به ایستگاه 22 رسید.

طرفداری- پس از مدت ها تعطیلی، بالاخره لیگ برتر شروع شد و هفته بیست و دوم لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار شد و شاهد بازی های جذابی نیز در این هفه بودیم. هفته بیست و دوم  رقابت های لیگ برتر ایران با پیروزی پرسپولیس، سپاهان، فولاد و شهرخودرو، تساوی استقلال و شکست تراکتور همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج هفته بیست و دوم لیگ برتر

فولاد 2-1 ماشین سازی

استقلال 1-1 سایپا

سپاهان اصفهان 2-0 گل گهر سیرجان

پیکان 1-3 پرسپولیس

نفت آبادان 2-0 پارس جنوبی جم

شاهین بوشهر 2-2 نفت مسجد سلیمان

شهر خودرو 2-1 ذوب آهن

تراکتور 0-1 نساجی مازندران

تیم هفته: نساجی

نساجی با محمود فکری جانی دوباره گرفته است. آن ها در هفته بیست و دوم، به تبریز رفتند و در ورزشگاه یادگار امام، تراکتور مدعی را با یک گل شکست دادند و سربلند به خانه آمدند. در این هفته نساجی و پرسپولیس تنها مهمانان پیروز بودند و نساجی موفق شد تیمی که مدعی قهرمانی و کسب سهمیه است را شکست دهد و امیدهای تراکتور را به سوی ناامیدی بکشاند. در این بازی در دقیقه 3 حسین زامهران روی پاس علی شجاعی تک گل بازی را به ثمر رساندند و در 87 دقیقه بعدی قائمشهری ها موفق به حفظ نتیجه شدند. گفتنی است که در آخرین هفته قبل از کرونا نیز تیم فکری به عنوان بهترین تیم هفته بیست و یکم انتخاب شده بود، زیرا که با نتیجه 3 بر 0 ماشین سازی تبریز را در خانه اش شکست داده بودند.

نساجی، تیم هفته بازیکن هفته: مهدی عبدی

مهدی عبدی اصلا قرار نبود که در ترکیب پرسپولیس باشد. او در دقیقه 35 بازی با پیکان به دلیل اینکه وحید امیری مصدوم شده بود، وارد میدان شد و موفق شد که دو گل طلایی برای پرسپولیس به ثمر برساند. همچنین در طول بازی او چند موقعیت را یز ساخت که علی علیپور موفق به استفاده از آن ها نشد، که اگر می شد شاید دو پاس گل نیز باید به آمار عبدی اضافه می کردیم. در نبود اوساگوآنا و استوکس، با مصدومیت وحید امیری، با توجه به عملکرد بالا و پایین علی علیپور، عبدی این شانس را خواهد داشت تا در هفته های آینده نیز در ترکیب باشد و خودی نشان دهد. لازم به ذکر است که او تبدیل به جوان ترین بازیکن پرسپولیس شد که موفق به ثبت بریس می شود. دیگر بازیکنانی که شانس این را داشتند که بهترین بازیکن هفته شوند را می توان به مهدی رحمتی، گلر شهرخودرو و سعید صادقی، بازیکن شهرخودرو اشاره کرد که رحمتی یک شب فوق العاده در دروازه داشت و صادقی نیز همچون عبدی موفق به بریس شد.

مهدی عبدی، بازیکن هفته مربی هفته: یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی که هفته قبل از تعطیلات کرونایی نیز بخاطر عملکرد درخشان تیمش در بازی با شهرخودرو، عنوان بهترین سرمربی هفته را کسب کرده بود، در این هفته نیز به این عنوان نائل شد. برای فهمیدن عملکرد خوب یحیی می توان به تعویض هایش نگاه کرد. او در بازی با پیکان 4 تعویض کرد که 2 تای آن ها بعد از 90 دقیقه بودند، اما دو تعویضی که در میانه مسابقه انجام داد، روی برتری پرسپولیس تاثیرگذار بود. مهدی عبدی را در دقیقه 35 به جای وحید امیری آورد و این بازیکن موفق به زدن دو گل شد و بشار رسن را نیز در نیمه دوم به میدان آورد که با پاس گلش زمینه ساز گل سوم پرسپولیس شد. 

یحیی گل محمدی، مربی هفته بازی هفته: شاهین 2-2 نفت مسجدسلیمان

جذاب ترین و یکی از پرگل ترین جدال های هفته، بی شک دیدار شاهین بوشهر و نفت مسجد سلیمان بود. در این بازی ابتدا در نیمه اول سجاد جعفری برای نفت مسجد سلیمان گلزنی کرد اما در دقیقه 56 ابوالفضل رزاق پور موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه 81 عماد میرجوان بار دیگر برای نفت مسجد سلیمان گل زد اما بازهم شاهین جبران کرد و این بار در دقیقه 92 امین مشایخ کار را به تساوی کشاند. این در حالی بود که حبیب فر عباسی در دقیقه 24 از نفت مسجد سلیمان اخراج شده بود.

شاهین-نفت مسجدسلیمان، بازی هفته ناکام هفته: تراکتور

غیر از استقلال که در خانه برابر سایپا متوقف شد و وضعیتش به خطر افتاد، شاید ناکام ترین تیم هفته را بتوان تراکتور تبریز دانست. تبریزی ها در هفته بیست و دوم، در خانه خود برابر نساجی شکست خوردند. شاگردان ساکت الهامی در دقیقه 3 دروازه خود را باز شده دیدند و 97 دقیقه بعدی را هر چه زدند به در بسته خورد و شروع دوباره لیگ را با شکست تجربه کردند. در هفته ای که فولاد، شهرخودرو، پرسپولیس و سپاهان پیروز شدند و استقلال نیز یک امتیاز گرفت، شکست در خانه برابر یک تیم میانه جدولی، اصلا دلخواه هواداران تبریزی نخواهد بود.

تراکتور، ناکام هفته

 

تیم منتخب هفته ترکیب تیم منتخب هفته 4-4-2 است. رحمتی از شهرخودرو در درون دروازه. محمد طیبی از سپاهان، محمود مطلق زاده از صنعت نفت آبادان، مجتبی بیژن از نساجی و ابوالفضل رزاق پور از شاهین در خط دفاع. محمد محبی از سپاهان، فرشاد احمدزاده از فولاد، مسعود ریگی از استقلال و سعید صادقی از شهرخودرو در خط هافبک. مهدی عبدی از پرسپولیس و عماد میرجوان از نفت مسجد سلیمان در خط حمله. جدول لیگ برتر جدول لیگ برتر تا پایان هفته بیست و دوم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد

به گزارش "ورزش سه"، اسامی داوران قضاوت‌کننده در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در شرایطی اعلام شد که نام‌های مطرحی برای سوت زدن چیدمان شده‌اند.

کمیته داوران و در رأس آن خداداد افشاریان با توجه به حساسیت بالای هفته‌های پایانی لیگ برتر روی استفاده از داوران کم‌تجربه برای هیچ‌کدام از مسابقات ریسک نکرده‌اند و برای هر 8 بازی این هفته از داوران باتجربه استفاده شده است.

رضا عادل، امیرسامان سلطانی، سیدرضا مهدوی، پیام حیدری، مرتضی منصوریان، یاسر همرنگ، کوپال ناظمی و بیژن حیدری 8 داور وسطی است که در بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر سوت می‌زنند که همگی نام‌های سرشناسی در جامعه داوری محسوب می‌شوند.

جالب اینکه کمیته داوران از برخی داوران سرشناس دیگر مثل علی صفایی، علی اصغر مومنی و... به عنوان داور چهارم برخی بازی‌ها استفاده کرده که این مسئله هم نشان از حساسیت در چیدمان داوران دارد.

اگرچه امکان اینکه قضاوت همه بازی‌های لیگ برتر بی‌اشتباه باشد، وجود ندارد اما می‌تواند اینطور برداشت کرد که کمیته داوران با استفاده از داوران باتجربه و مطرح قصد دارد اشتباهات را در هفته‌های پایانی و مشخصا هفته بیست و پنجم به حداقل برساند.

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!