Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وظیفه‌ای بسیار سنگین را برعهده دارد و آن حفظ سلامت و ارتقاء وضعیت بهداشتی درمانی استان جهت ارائه خدماتی بهتر و شایسته مردم غیور استان است و نمایندگان دلسوز و پرتلاش استان در رسیدن به این هدف همواره حامی و همراه ما بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : باتوجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در بخش‌های مختلف علمی و بهداشتی درمانی و سایر ظرفیت‌های موجود استان، درخواست قطبیت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کلان منطقه مطرح شده است و خواستار پیگیری بیشتر نمایندگان استان در این زمینه هستیم.

مرادی افزود : عدم وجود پردیس در دانشگاه علوم پزشکی مشکل بزرگی است به صورتی که دانشگاه کرمانشاه جزو معدود دانشگاه‌های علوم پزشکی است که پردیس ندارد.

او افزود : اختصاص بودجه اندک جهت تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی و پیشنهاد جذب سرمایه گذار از دیگر مسائلی است که خواستار توجه نمایندگان به این موضوع جهت تامین اعتبار و تسریع در اجرای این پروژه هستیم.

مرادی ادامه داد : عدم وجود بودجه مستقل در بودجه عمومی جهت برگزاری مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در استان، از دیگر مشکلاتی است که در دانشگاه با آن مواجه هستیم و جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب به زائران اربعین، دانشگاه نیازمند یک بودجه مجزا می‌باشد.

او افزود : خالی بودن بیش از ۳۶ درصد از پست‌های مصوب دانشگاه (از سال ۹۵ تا کنون مجوز جایگزین به دانشگاه تخصیص داده نشده است) در دیگر مشکلات دانشگاه است که امیدواریم با پیگیری نمایندگان مورد رسیدگی قرار گیرد.

مرادی گفت : عدم ابلاغ به موقع (به صورت موازی) چارت تفصیلی جهت مراکز و یا بیمارستان‌های جدید التأسیس و کمبود اعتبارات هزینه‌ای با توجه به افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایای مستمر و اعمال مناطق جنگی، عدم تخصیص سایر فصول، از دیگر مواردی است که دانشگاه علوم پزشکی در سال‌های اخیر با آن مواجه بوده است و خواستار پیگیری نمایندگان در این خصوص هستیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی علوم پزشکی درمان بیماری دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند امروز صبح با حضور ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، سید حمید جمال الدینی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، آرش خجسته، رئیس سابق دانشگاه و حسن بختیار، رئیس فعلی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آرش خجسته، رئیس سابق دانشگاه در این مراسم گفت: در مدت دو سال و ۴ ماه که مسئولیت ریاست این دانشگاه را به عهده داشته ام، معاون آموزشی وزارت بهداشت همیشه به عنوان پشتیبان، همراه و پیشرو کنار من بوده اند و همیشه به من یادآوری کرده اند که در این دانشگاه هوشمند به عنوان یک دانشگاه مستقل باید مسئله هوش مصنوعی را به عنوان یک ایده بزرگ و برگ برنده را برای وزارت بهداشت رقم بزنیم.

وی افزود: من در کنار ایشان ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را شناختم و اهداف دانشگاه را با همکاری جلو برده ایم، برنامه ۴ ساله عملیاتی را در دوران کاری ام طرح ریزی کردم که در سال اول در بخش ترویج برنامه ها به خوبی پیش رفت و می توانم با اطمینان اعلام کنم که ۹۰ درصد برنامه ها در این بخش انجام شده است.

خجسته ادامه داد: در این مدت برنامه های مختلفی از جمله کنگره کیش، سمینارهای مختلف در موضوعات متعدد در دانشگاه ها رقم خورد.

وی افزود: در سال دوم حوزه زیر ساخت و نیروی انسانی نیز عملیاتی شد که دانشگاه علوم پزشکی هوشمند اولین دانشگاه علوم پزشکی بود که در خاورمیانه از شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز گرفت.

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی هوشمند گفت: ۷ محور را دنبال کرده ایم که به اطمینان می توانم بگویم در این مدت هنوز در این حوزه این ۷ محور دنبال نشده است.

خجسته گفت: آرزو دارم که با حضور رئیس جدید این دانشگاه به هدف و ایده باقری فرد که همان تثبیت هوش مصنوعی و برگ برنده عملکرد وزارت بهداشت در این دوره ۴ ساله است برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود