Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@06:34:21 GMT

آرسنال۴-۰ نوریچ؛ جشنواره گل در روز رکوردشکنی اوبا

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۰۹۷۰

آرسنال۴-۰ نوریچ؛ جشنواره گل در روز رکوردشکنی اوبا

آرسنال موفق شد با نتیجه 4-0 نوریچ را در هم بکوبد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آرسنال و نوریچ در چهارچوب رقابت های هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی چهار گله شاگردان میکل آرتتا خاتمه یافت.

 


شاگردان میکل آرتتا کار را به مراتب بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی روی دو صحنه توسط دنی سبایوس و پیر امریک اوبامیانگ به موقعیت دست یافتند اما در امر گلزنی و باز کردن دروازه نوریچ ناکام بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات توپچی ها ادامه داشت تا اینکه آنها در دقیقه 33 و توسط پیر امریک اوبامیانگ به گل برتری دست یافتند. این گل روی اشتباه وحشتناک دروازه‌بان نوریچ یعنی تیم کرول و با زیرکی مهاجم گابنی آرسنال به ثمر رسید. در حالی که کرول قصد فریب اوبامیانگ را داشت این بازیکن به خوبی دست او را خواند و بعد از گرفتن توپ دروازه نوریچ را گشود.

 

 

 

این پایان کار نبود و چند دقیقه بعد آرسنال به گل دوم دست یافت. در دقیقه 37 و روی پاس عالی اوبامیانگ برای گرانیت ژاکا، این ستاره سوئیسی توانست با ضربه‌ای دقیق گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند تا بازی در پایان نیمه اول با دو گل به سود آرسنال خاتمه پیدا کند.

نیمه دوم اما با عملکرد بهتر نوریچ آغاز شد و این تیم توانست چند حمله روی دروازه آرسنال ترتیب دهد که با بدشانسی و البته درخشش دروازه بان توپچی ها یعنی مارتینز راهی به دروازه نیافت.

حملات نوریچ ادامه یافت و در دقیقه 60 صحنه مشکوکی درون محوطه جریمه آرسنال داد که البته داور بعد از مراجعه به VAR، آن را پنالتی تشخیص نداد.

 

 

در دقیقه 67 آرسنال یک بار دیگر توسط اوبامیانگ موفق به گلزنی شد. این ستاره گابنی روی اشتباه محض مدافعان نوریچ با دروازه این تیم تک به تک شد و گل سوم آرسنال را به ثمر رساند.

 

عطش آرسنال برای برای گلزنی در این مسابقه پایان ناپذیر به نظر می رسید و این تیم در دقیقه 80 موفق شد گل چهارم خود دست پیدا کند. سدریک سوارز بعد از یک کش و قوس و شوتی غیرقابل مهار از پشت محوطه جریمه گل چهارم توپچی‌ها را وارد دروازه نوریچ کرد. همچنین بازی با همین نتیجه به سود آرسنال پایان پذیرفت تا این تیم همچنان به کسب سهمیه اروپایی امیدوار بماند.

 

نوریچ‌سیتی آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نوریچ سیتی آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس

آیا امسال و پس از دو دهه، آرسنالِ میکل آرتتا به روند ناکامی‌های توپچی‌ها پایان خواهد داد؟

طرفداری | از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس 20 سال می‌گذرد.

20 سال پیش از چنین روزی (25 آوریل 2024)، آرسنال قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس قطعی کرد. در چارچوب هفته سی‌وپنجم فصل 04-2003 لیگ برتر انگلیس، تیم‌‌های تاتنهام و آرسنال در استادیوم وایت هارت لین مقابل هم قرار گرفتند و این جدال به‌یادماندنی با تساوی 2-2 خاتمه یافت. ابتدا رابرت پیرس و پاتریک ویرا برای آرسنال گلزنی کردند و در ادامه جیمی ردنپ و رابی کین از شکست خانگی تاتنهام جلوگیری کردند، اما با توجه به فاصله 10 امتیازی آرسنال با چلسی (نایب قهرمان آن فصل)، توپچی‌ها در فاصله 3 هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمان لیگ برتر شدند.

قهرمانی زودهنگام آرسنال، آن‌ها را بی‌خیال بازی‌های باقی‌مانده لیگ نکرد و تیم قدرتمند آرسن ونگر برای کسب یک دستاورد تاریخی تا آخرین ثانیه مسابقات جنگید. آرسنال در سه هفته پایانی مقابل بیرمنگام، فولام و لسترسیتی هم تن به شکست نداد تا به عنوان اولین و آخرین تیم تاریخ پرمیرلیگ جام طلایی را به استادیوم هایبوری ببرد. این، قهرمانی، آخرین قهرمانی قرمزهای شمال لندن در لیگ برتر بود. آیا امسال و پس از دو دهه، آرسنالِ میکل آرتتا به روند ناکامی‌های توپچی‌ها پایان خواهد داد؟

ویدیوی باشگاه آرسنال از بازی خاطره‌انگیز با تاتنهام    تصاویری ماندگار از جشن قهرمانی آرسنال

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس