Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه‌ی دلخراش آتش سوزی در یکی از مراکز درمانی را که به جان‌باختن تعدادی از مردم عزیز کشورمان انجامید به خانواده‌های مکرّم آنان صمیمانه تسلیت عرض میکنم و تسلّا و آرامش قلبی آنان و رحمت الهی برای درگذشتگان را از خداوند متعال مسئلت میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه مسئولین امر میخواهم همه‌ی تلاش خود را برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث سهمگینی بکار گیرند و مانع چنین اتفاقات جبران ناپذیری شوند.
سید احمد مرتضوی مقدم"

کد خبر 4963827

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شورای شهر تهران ویروس کرونا آتش سوزی شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی هفته قوه قضاییه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اکبر طبری سیدابراهیم رئیسی مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.

 

محمد مخبر 

معاون اول رئیس‌جمهور

دیگر خبرها

  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز