Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین طباطبایی عصر چهارشنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات بسکتبال گرگان اظهار داشت: در صورت برگزاری مسابقات آسیایی، مسابقاتی بین تیم‌های مدعی حضور در رقابت‌های آسیایی برگزار می شود تا نمایندگان ایران برای رقابت‌های آسیا مشخص شوند.

وی گفت: در صورت موافقت سایر تیم ها و یا انصراف از حضور در این رقابت ها، فدراسیون مخالفتی با معرفی تیم شهرداری گرگان به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی به رای فدراسیون در اعلام پایان لیگ برتر بدون معرفی تیم قهرمان اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس آیین نامه اجرایی مسابقات، معرفی تیم شهرداری گرگان به عنوان قهرمانی غیرقانونی بوده و فدراسیون برنامه ای برای تغییر این رای ندارد.

طباطبایی ادامه داد: در بسیاری از کشورها و با شیوع کرونا، لیگ های بسکتبال بدون معرفی قهرمان خاتمه یافت و ما نمی توانیم بنیانگذار یک رویه غلط باشیم.

وی خطاب به مدیران شهرداری گرگان تاکید کرد: اعمال فشار از طریق نمایندگان مجلس و یا سایر نهادهای حاکمیتی تغییری در این رای ایجاد نخواهد کرد و فدراسیون بسکتبال به رویه منطقی خود مصمم است .

طباطبایی با اشاره به اظهاراتی مبنی بر انصراف شهرداری گرگان از رقابت‌های سال آینده لیگ برتر کشور اظهار داشت: باشگاه های خصوصی هستند و بر مبنای سیاست های خود تصمیم می گیرند اما برای رشد بسکتبال گرگان و گلستان نباید تصمیمات احساساتی گرفته شود.

 رغبت اندک مربیان ایرانی برای حضور در دوره‌های آموزشی، نبود زیرساخت‌های کافی برای رشد ورزش بسکتبال مانند سالن های اختصاصی، تمایل اندک اسپانسرهای ورزشی برای حمایت از تیمداری، برگزاری کلاس های آموزشی توسط ستارگان بسکتبال با هدف درآمدزایی و بی‌توجهی به استعدادیابی و افزایش هزینه‌های فدراسیون به سبب رشد قیمت دلار از جمله دغدغه های ریاست فدراسیون بسکتبال بود که در این نشست به آن اشاره شد .

برچسب‌ها بسکتبال شهرداری گرگان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال شهرداری گرگان گلستان بسکتبال شهرداری گرگان گلستان شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ این مسابقه شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در شهر قدس آغاز خواهد شد.

در دو مصاف قبلی دو تیم در این مرحله که در گرگان برگزار شد، شهرداری به پیروزی رسید و در صورت بُرد در مسابقه سوم، به فینال رقابت‌ها راه خواهد یافت.

در صورت بُرد مهرام، رقابت به بازی چهارم کشیده می‌شود که طبق برنامه، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، آنهم در شهر قدس برگزار خواهد شد.

میزبان بازی پنجم، اما گرگان خواهد بود که زمان برگزاری آن، بعدتر اعلام خواهد شد.

در این مرحله، تیمی که ۳ برد کسب کند به فینال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم