Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، معاون سازمان خصوصی سازی درباره آخرین نشست واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهاراتی را ارائه کرد.

ابوالقاسم شمسی گفت: امروز جلسات هفتگی در خصوص بررسی پذیرش دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان  به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش برگزار شد. عمده بحث فرآینده اصلاح ساختار مالی دو شرکت و افزایش سرمایه دو شرکت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم مطرح شده این بود که به دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس به هر کدام می‌بایست دو ورزشگاه داده می‌شد. به شرکت فرهنگی ورزشی استقلال، مجموعه ورزشی شهید مرغوبکار و کمپ حجازی واگذار شد، به پرسپولیس هم مجموعه ورزشی درفشی فر و مجموعه ورزشی شهدای گمنام واگذار شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: در این باره بحث مستندسازی انجام شد، امروز خبرهای خوبی داشتیم، انشاءالله ظرف یکی دو هفته آینده هم سند مالکیت درفشی فر و هم سند مالکیت شهید مرغوبکار اخذ می‌شود و انتقال دو کمپ شهید حجازی و شهدای گمنام هم موضوع در دستور کار هیات دولت قرار دارد و انشاءالله در دستور قانون محاسبات عمومی ماده ۱۷۷، انتقال انجام شده و سند مالکیت اخذ خواهد شد.

معاون سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: نکات دیگری هم در این جلسه بحث شد، از جمله تعیین تکلیف اسپانسرهای دو باشگاه و ثبت علایم تجاری یکی از این باشگاه‌ها از طریق اداره کل ثبت علایم تجاری و مالکیت معنوی پیگیری شد. بحث مشکلاتی که در بند حسابرس گزارش سال گذشته بود، پیگیری‌هایی صورت گرفت تا شفافیت لازم برای ورود این دو شرکت به بازار سرمایه را داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان: استقلال و پرسپولیس جدیت بیشتری در خصوصی‌سازی داشته باشند کد خبر 527385 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس استقلال و پرسپولیس مجموعه ورزشی سند مالکیت دو شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین واگذاری مالکیت پرسپولیس و استقلال

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074399 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • آیین واگذاری مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها