Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن و مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی این کشور در گفت‌وگوها، از سکوت جامعه جهانی و جهان عرب در برابر «جنایت‌ها» و حملات ائتلاف سعودی به یمن انتقاد کرد.

او شامگاه چهارشنبه در توییتی نوشت که در سایه محاصره مستمر یمن، حملات هوایی جنایت‌آمیز به صنعاء، پایتخت و چند استان دیگر یمن صورت می‌گیرد، در حالی که جامعه جهانی و کشورهای عربی در برابر این حملات و محاصره سکوت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالسلام همچنین از دوگانگی سازمان ملل در قبال یمن و سیاست‌های این سازمان در برابر اقدامات ائتلاف سعودی انتقاد کرد و گفت که «هنگامی که ملت یمن به حق خود در پاسخ [به حملات] عمل می‌کند، سازمان ملل و دیگران دست به قلم شده و بیانیه‌های محکومیت صادر می‌کنند».

او گفت: «در برابر عدم تعادل در مواضع، مردم یمن نیز به حق خود در دفاع پایبند هستند و در کنار ارتش و کمیته‌های مردمی برای اجرای شدیدترین عملیات خواهند ایستاد».

ائتلاف متجاوز عربستان سعودی بعد از ظهر امروز پنجشنبه ده‌ها بار مراکز حیاتی و مهم یمن در شهر صنعاء و سایر مناطق را هدف حملات شدید هوایی خود قرار داده است.

وزیر دفاع یمن نیز دیروز طی پیامی به سران عربستان سعودی و امارات، هشدار داد اگر محاصره یمن و حمله به این کشور ادامه پیداکند، ارتش یمن با عملیات در خاک این دو کشور، برای همیشه به زیاده‌خواهی آن‌ها پایان خواهد داد.

ائتلاف سعودی از هجدهم فروردین ماه با طرح این ادعا که داوطلبانه و در راستای کمک به مقابله با کرونا در یمن، یک‌طرفه آتش بس اعلام کرده، شدیدترین حملات را در جبهه شرقی و شمالی یمن انجام داده است.

انتهای پیام/

104 / 361 محمد عبدالسلام جنگ یمن سازمان ملل انصارالله یمن جهان عرب جامعه جهانی ائتلاف سعودی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمد عبدالسلام جنگ یمن سازمان ملل انصارالله یمن جهان عرب جامعه جهانی ائتلاف سعودی ائتلاف سعودی جامعه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار شامگاه دوشنبه در نشست با دهیاران با اعلام این مطلب که در سطح شهرستان رزن بیش از ۲۰۰ تحصیل کرده و متقاضی شغل در حوزه‌های مختلف کشاورزی وجود دارد اما مدیریت جهاد کشاورزی استان برای جذب نیروی جدید از افراد غیر بومی در مشاغل و پست‌های این اداره اقدام و پس از مدتی ایشان را به دیگر نقاط منتقل می‌کنند و باعث موجی از اعتراض‌ها و حواشی در شهرستان رزن شده است

وی افزود: در قوانین و سیاست‌های استخدامی کشور، اولویت اشتغال در هر شهری، با مردم بومی همان شهر است، اما آن چیزی که در رزن اتفاق می‌افتد با هیچ‌کدام از این سیاست‌ها همخوانی ندارد

غفاری‌آثار ادامه داد: برای جذب نیروی بومی تاکنون بی تفاوت نبوده‌ایم و به هر دستگاه یا اداره‌ای که توانسته‌ایم نامه‌نگاری و درخواست همکاری کرده‌ایم و ازاینجا به بعد باید مسئولین استانی پاسخگوی این مطالبه باشند و البته از سازمان بازرسی هم می‌خواهیم تا با نگاه ویژه به اینگونه استخدام‌ها در سازمان جهادکشاورزی ورود کرده و به این مسئله خاتمه دهند

فرماندار رزن افزود: بی عدالتی در شهرستان رزن به اوج خود رسیده، نیروی مورد نیاز را در پست‌های خالی جهاد کشاورزی شهرستان جذب و پس از مدتی منتقل می‌کنند و این واقعیت‌های تلخ، دل‌های زیادی از خانواده‌های بومی و ساکن این شهر مظلوم را به درد آورده و فرزندان عزیزشان را راهی دیار غربت کرده است، و متأسفانه این واقعیت‌ها، انگیزه جوانان این شهر را به ماندن در زادگاه و خدمت کردن به همشهریان خود، به‌شدت کاهش داده است.

کد خبر 6098612

دیگر خبرها

  • سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها محکوم است | به هیچ تهدیدی توجه نداریم
  • لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد
  • انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • بررسی تاثیر حملات حماس، اسرائیل و اتفاقات اخیر منطقه بر بازار‌های مالی