Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: جلسه شورای اداری شهرستان با حضور مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی، علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

او با اشاره به جدید التاسیس بودن حمیدیه و همچنین موقعیت ترانزیتی و قرار گرفتن بین مرکز استان و مرز بین المللی چذابه افزود: مشکلات و کمبود‌ها در حوزه‌های مختلف شهری و تکمیل نشدن پروژه‌های مصوب بدلیل اختصاص ندادن اعتبارات لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی درخصوص وضعیت پروژه‌ها در بخش‌های مختلف اظهار داشت: طرح جامع آب و فاضلاب این شهرستان و تامین آب شرب اهالی روستا‌های بخش گمبوعه و خسرج، آب بخش کشاورزی، واگذاری زمین برای احداث بیمارستان و شهرک صنعتی نیز در دست پیگیری است.

بیشتر بخوانید

لزوم احداث شبکه و تصفیه خانه فاضلاب در حمیدیه تامین آب کشت تابستانه با اتصال کانال شهید چمران به کانال ML تامین آب شرب روستاهای خوزستان در دست پیگیری است

فرماندار حمیدیه اشاره به احداث و بهره برداری ۷ مدرسه در حمیدیه تا مهرماه امسال با تلاش و همکاری اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان، بیان کرد: باید پیگیری‌های لازم جهت رفع مشکلات آموزشی و همچنین ارتقای رتبه تحصیلی این شهرستان صورت گیرد، ضمن اینکه باید کمبود فضا‌های آموزشی به ویژه در مقاطع تحصیلی متوسطه در روستا‌ها به کمک این اداره و جذب خیرین مدرسه ساز رفع و نسبت به تجهیز مدارس اقدام شود.

بیشتر بخوانید

۱۸ کلاس درس در شهرستان‌های امیدیه و آغاجاری احداث می‌شود احداث ۲۴ کلاس درس در مسجدسلیمان و باوی ۵۱ کلاس درس در دشت آزادگان به بهره برداری می‌رسد

این مقام مسئول در ادامه به تامین اعتبار و اجرای پروژه احداث پل خسرج از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان تاکید کرد و ادامه داد: تکمیل پروژه‌های مصوب و نیمه تمام شهرستان در حوزه‌های راه و شهرسازی و راهداری در گروی تامین اعتبار است.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی در این جلسه از مردم شهرستان حمیدیه بخاطر در حضور حماسی در انتخابات تشکر و قدردانی کرد و گفت: جلسات تخصصی با حضور روسا و مدیران کل استان خوزستان و روسای ادارات مربوطه این شهرستان به منظور شناسایی مشکلات و کمبود‌ها و ارائه پیشنهاد و راهکار مناسب جهت رفع آن‌ها و پیشبرد اهداف برگزار خواهد شد.

او بیان داشت: روسای ادارات شهرستان حمیدیه باید ظرفیت‌های موجود در حوزه فعالیت خود را مدنظر داشته باشند و نسبت به شناسایی و اولویت بندی مشکلات و کمبود‌ها جهت رفع و برطرف نمودن آن‌ها اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب شرب تامین آب آب و فاضلاب تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی

شهردار گرمدره از تخصیص ۲۱۰۰ مترمربع از اراضی این شهر برای تامین و تحقق پروژه ساخت مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرمدره، مسعود نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز در خصوص شرایط همکاری مدیریت شهری با خیران مدرسه‌ساز، اظهار کرد: شهر گرمدره در مسیر توسعه شهری و تحقق حقوق شهروندی همکاری و همراهی خیران را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه در این مسیر اراضی دولتی برای ساخت و احداث مدرسه خیرساز طبق دستور استاندار البرز در نظر گرفته شده است، افزود: ارتقای سطح سرانه‌های آموزشی شهر گرمدره با دعوت از مدیران و مسئولان استانی این حوزه پیگیری شد.

شهردار گرمدره با اشاره به رشد جمعیت و کمبود مدارس و فضاهای آموزشی در شهر خواستار تسریع در امر احداث و توسعه سرانه‌ها در این خصوص شد.

نجفی موافقت خود را با واگذاری ۲۱۰۰ مترمربع از سهم سرانه‌های آموزشی پس از طی تشریفات قانونی و نظر قائم مقامی شورای اسلامی شهر در راستای احداث مدرسه اعلام کرد.

کد خبر 750987

دیگر خبرها

  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • چه افرادی در معرض کمبود ویتامین B۱۲ قرار دارند؟
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند